[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Wat een vette prijzen zeg! Was even goed zoeken, best lastige vragen nog! Antwoorden zijn opgestuurd!
Bedankt voor het mogelijk maken hiervan Vuurwerkplanet & VWC!:applause:

Nou dat vraag ik mij dus ook af... ik ben al de reacties aan het leze of ik daar wijs uit word... Maar helaas :cry:

powerboxen is een nieuwe term die vrijwel enkel bij sommige zaakjes word gebruikt. wat word hier onder verstaan?

Ik heb maar wat gedaan... Antwoorden verstuurd

Laatst bewerkt:
Leuke actie, leuk speurwerk. Bedankt crew en lesli.
Ik vind vraag 8 en 9 nog enigszins discutabel. Had voor de duidelijkheid iets specifieker kunnen zijn. Ben ik hierin de enige?
Ik ben benieuwd wat uiteindelijk alle juiste antwoorden zijn. Dan kan ik er inhoudelijk ook dieper op ingaan

Altijd weer leuk die prijsvragen.
Vuurwerkplanet en Vwc bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijsvraag.

Altijd weer leuk die prijsvragen.
Vuurwerkplanet en Vwc bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijsvraag.

In dat geval kun je invullen wat het momenteel is, we houden uiteraard rekening met variabele antwoorden.

BELANGRIJKE MEDEDELING!!!

De prijsvraag zal met een dag ingekort worden i.v.m. de logistieke administratie bij Lesli Vuurwerk.
De prijsvraag loopt t/m 14 december 23.59 uur, vanaf nu dus nog een ruime dag.
Alle inzendingen vanaf 15 december 2022 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking.

We hebben al veel inzendingen mogen ontvangen, maar had je je inzending nog uitgesteld, doe dit dan vandaag of morgen nog! :)

Op 15 december worden alle winnaars bekend gemaakt waarna we alle benodigde informatie bij de winnaars zullen opvragen.

Ook zojuist ingestuurd, gelukkig deze update gezien :) Bedankt voor de prijsvraag, was wel ff puzzelen bij sommige vragen.

Vanavond is alweer de laatste dag van deze prijsvraag. M echt je nog kans willen maken op deze dikke prijzen doe dan voor vanavond 00:00 nog mee.

Die is zeker te vinden

Ik had een lijst gevonden met de naam van elk verkooppunt, maar niet een getal. Het lijkt mij sterk dat vwc een vraag gaat stellen waarbij je 400+ namen moet tellen tot de uiterste precisie dus ik heb gewoon het ''meer dan'' getal ingevuld. Maakt niet uit of het goed is of niet voor mij want ik heb alsnog #7 waarschijnlijk verkeerd opgevat.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan