[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Gefeliciteerd winnaars! Ik vind dit altijd een leuke prijsvraag, maar dit jaar de antwoorden niet ingezonden. Ik ben erg benieuwd naar de uitleg van vraag 10. Ik snap namelijk echt niet wat er rap is aan de Spit it Out :bonk:

Pure nieuwsgierigheid en ter lering en ter vermaak. Ik snap uiteraard dat Lesli geen enkele "verantwoording" schuldig is :wink:

Nou het woord ''spuug'' zit in de zin. Vond hem best voordehand liggend

Ja, duh dat had ik wel begrepen...mijn vraag gaat toch ook over de toevoeging van het woordje rap. Wellicht gewoon afleiding...???

Gefeliciteerd winnaars! Ik snap namelijk echt niet wat er rap is aan de Spit it Out :bonk:

Nou als ik het productfilmpie kijk dan zie ik toch dat deze de effecten er vrij snel uit spuugt, buiten de fonteinen om :angel:

ps, had niet meegespeeld hoor, maar vond het leuk om ff te checken :D

Winnaars gefeliciteerd en veel plezier met jullie prijzen !

Ook ik feliciteer alle winnaars met hun mooie prijzen. Ben benieuwd naar de straatfilmpjes. En natuurlijk Vuurwerkplanet/Lesli + VWC bedankt voor het organiseren van deze zeer interessante prijsvraag. Was leuk om mee te doen. :applause::applause::applause:

Mijn gewonnen Shred It box is inmiddels ook opgehaald! Wat een monsterdik ding is dit zeg haha, ben heel benieuwd hoe die gaat presteren! DD050000-C804-4457-8334-A1666F716936.jpg

Back
Bovenaan