[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Gisteravond even op het gemakje voor gezeten. Leuk tijdverdrijf en hopelijk nog wat winnen ook!

Ondertussen een klassieker deze prijsvraag. Heerlijk! Wederom dank voor het organiseren hiervan en het ter beschikking stellen van zulke mooie prijzen.

Wat een creatief bedachte prijsvraag, prachtig! Hiervoor even goed gezeten en jullie website met veel plezier doorgepluisd. Ik ben benieuwd!

Deze was weer vanouds leuk en...... moeilijk. Ieder jaar denk ik ze allemaal goed te hebben en ieder jaar mis ik er weer één of twee. Dit jaar twijfel ik al van te voren.... dat voorspelt dus niet veel goeds, maar wie weet! Bedankt voor de organisatie in ieder geval :).

Nou ik heb ook een poging gedaan, van paar antwoorden ben ik ook niet geheel zeker, maar gaan t zien. Super leuke actie en prijzen!!

Pfff, heb al jaren met de cryptische vragen het idee dat ik ze allemaal goed heb. Daarom deze keer extra secuur. Er is er echter 1 waar ik over blijf twijfelen. Mooi tijdverdrijf zo, kan zo bij Lesli aan het werk, ken inmiddels alle producten wel bij naam ... :D

Een hoop gepuzzel en met nog enige twijfel bij vraag 6, maar alsnog de antwoorden ingestuurd! Succes iedereen!

Thnx voor het mogelijk maken van deze zeer mooie prijsvraag/prijzenpakket, hier doe ik graag aan mee, nu maar hopen dat de overheid geen roet in het eten strooit. :P haha.

Ben er nu al meer dan 2 uur mee bezig en moet zeggen dat ik het moeilijker vind dan voorgaande jaren. Enkele vragen zijn echt heel lastig, maar van sommige denk ik dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn.

Vooral vraag 4, ik heb 3 producten gevonden waar dit mogelijk van toepassing is. Het ligt eraan hoe iemand het interpreteert. Misschien dat jullie dan ook van iedereen meerdere antwoorden kunnen goedkeuren indien iemand het uitgebreid kan toelichten bij het verzenden van hun antwoorden?

Hoe dan ook, jullie hebben het ons dit keer lastig gemaakt en dat is alleen maar goed. :)

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft de leukste prijsvraag, altijd leuke vragen en even goed puzzelen.

Antwoorden zijn weer verstuurd, dank voor deze prijsvraag!

Zo, nu pas klaar met zoeken. Ik vond het dit jaar moeilijker dan voorgaande jaren, daarom heb ik hier zonder gekheid bijna 4 uur over gedaan, maar heeft wel als resultaat dat ik vrij zeker ben dat mijn antwoorden goed zijn. Nu maar hopen! Iedereen verder ook succes gewenst, ik gun jullie allen de andere prijzen. :)

Laatst bewerkt:
Hele toffe winactie, thanks Lesli en VWC! Leuke bezigheid ook dat zoeken en puzzelen, heb me weer vermaakt :D

Toch maar weer eens aan een prijsvraag meegedaan. Wat was/is hij lastig poe!

Maar tof dat Lesli dit mogelijk heeft gemaakt

Back
Bovenaan