Bjarne0406
VWC lid
Leuk om al die antwoorden te lezen! Had zelf OnlyFan bij 8, vond hem zelf wel goed gevonden, hahaha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dit had ik ook, vond hem wel goedLeuk om al die antwoorden te lezen! Had zelf OnlyFan bij 8, vond hem zelf wel goed gevonden, hahaha!

Goed gevonden ja! Dat is flink wat speurwerk geweest. Ik ben niet verder gekomen dan Striker. Paste niet helemaal lekker. Ik dacht wellicht een vrije interpretatie van streaker. Mooi hoe je met dit soort vragen toch weer in een bepaald denkpatroon terecht komt.Leuk om al die antwoorden te lezen! Had zelf OnlyFan bij 8, vond hem zelf wel goed gevonden, hahaha!
Ik had bij 9 de Soundblast Show... prima showtje op de radio hoor! Ik luister het sinds deze prijsvraag dagelijks.Bij 9 dacht ik lang Sky candy, vanwege Sky radio, uiteindelijk voor Skies on Fire gegaan.
Een exhibitionist vindt het fijn om zijn of haar geslachtsdelen te laten zien aan vreemden. Best naakt danTotal Exhibition twijfelde ik ook over maar ik miste de link met "naakt zijn". Ben benieuwd wat het juiste antwoord is.
Haha, heb er niet over nagedacht om het te vertalen. In het Engels zou het namelijk iets van volledige tentoonstelling betekenenEen exhibitionist vindt het fijn om zijn of haar geslachtsdelen te laten zien aan vreemden. Best naakt dan![]()
Ook in het Engels betekent het dat hahaHaha, heb er niet over nagedacht om het te vertalen. In het Engels zou het namelijk iets van volledige tentoonstelling betekenen![]()

Letterlijk vertaald is Exhibition wat anders dan exhibitionism, haha. Maar ik snap je. Dat zal hem wel zijn. Stelletje neuroten zijn we ook met z'n allenOok in het Engels betekent het dat haha
Ach we zullen het zien.![]()
Zo leer je nog eens wat, minder fraai is Stormfront, dat is een hele foute neo nazi website kwam ik achter.Ik had bij 9 de Soundblast Show... prima showtje op de radio hoor! Ik luister het sinds deze prijsvraag dagelijks.
I know haha. Ach wat je zegtLetterlijk vertaald is Exhibition wat anders dan exhibitionism, haha. Maar ik snap je. Dat zal hem wel zijn. Stelletje neuroten zijn we ook met z'n allen![]()
Haha, ik had zelf Total Exhibition staan totdat ik OnlyFAN tegenkwam.Leuk om al die antwoorden te lezen! Had zelf OnlyFan bij 8, vond hem zelf wel goed gevonden, hahaha!
Ik ookGrappig al die antwoorden nu te lezen dat je denkt, dat had ik ook moeten weten! Bij vraag negen had ik Decibel, dat is toch gewoon een radiozender?