[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Bonusvraag 3: nog geen concrete Wolff vuurwerk ervaring om eerlijk te bekennen. Zou leuk zijn om er op deze manier ervaring mee op te doen :p. Tijdens mijn zoektocht voor het beantwoorden van de vragen en het bekijken van de filmpjes, vond ik Full Throttle wel heel vet.

Bonusvraag 3: zijn de Killing Arrow (Pijlenpakket). Dit is het eerste pijlenpakket wat altijd opviel in de folders toen ik nog een klein jochie was. Eindelijk brak de leeftijd aan dat ik deze zelf, met eigen verdiende geld, mocht kopen en deed dat dan ook direct. Toentertijd nog bij Hornsveld in Hilversum. Voor mij een prachtige, nostalgisch, herinnering.

Bonusvraag 3

Waarschijnlijk herkent bijna niemand dit artikel, maar voor mij heeft het een bijzondere plek in mijn herinneringen. Ik moet een jaar of tien, misschien elf zijn geweest toen ik deze rotjes in handen kreeg. De verpakking alleen al vond ik fantastisch!

De Knockout-Bangers zijn me altijd bijgebleven. Het is vreemd hoe zoiets kleins toch zo’n groot gevoel van nostalgie kan oproepen. Zou graag willen weten in welke jaren deze precies geproduceerd zijn. Wellicht dat jullie dat nog weten @Wolff Vuurwerk / @Koala ?

Voor mij blijft dit item een mooie herinnering aan een tijd waarin alles nog simpel en bijzonder was. Een klein stukje jeugd dat me altijd bij zal blijven!

Bekijk bijlage 1818900

Oh ik herken die wel hoor. Dat doosje ligt hier in de kast 😜😂

Back
Bovenaan