[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Nou, ik kan er maar niet achter komen wat de juiste antwoorden zijn bij bonusvraag 2. Ik krijg bijna het gevoel dat we moeten invullen wat we zelf denken dat de 2 als favoriet hebben 😅

Ik had een eureka bij een enkele vraag door wat gespreider te kijken op de genoemde site. Maar idd de radiozender blijft me dwars zitten.. nog even doorpuzzelen.

Mega tof en natuurlijk aan mee gedaan.

Jack Hammer
Mega veel wisselende kleuren en wat een geweld van een bak. Laat echt alle hoofden omdraaien met gevolg iedereen naar jou vuurwerk staat te kijken.

bonusvraag 3: Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!
Ik heb echt moeten graven in mijn geheugen en wat oude vuurwerkkrantjes teruggekeken. Er is zoveel moois wat ik vroeger al van jullie had.

1 die mij altijd bij is gebleven:
monstertrio (anno 2006)

ik weet nog dat ik in mijn studententijd deze cake 5x gekocht had. Het blauw met fish sprak me aan. Alle 5 met tape op een plank bevestigt zodat het een waaier zou zijn.
Van doorlonten, schietkistjes oid wisten we niets van, dus met 3 man moeilijk doen om alle 5 potten tegelijk aan te krijgen. Maar het lukte.

Chaos met de mooiste kleur diepblauw afgewisselt met helder witte fish. Fantastisch!! Hoe onder de indruk we hiervan waren als begin twintigers...
Let wel: compounds bestonden nog niet, cakes waren met max. 200 gr kruit het grootste wat er was (legaal).

Ff plaatje van oud krantje opgezocht. Links boven nr 67.
Screenshot_20251130-094122_Chrome.jpg

Vele andere oud producten van Wolff mogen afsteken.
De jaren '90-'00 brengen veel gelukzalige herinneringen terug.

Dank voor al jullie harde werk daarvoor @Wolff Vuurwerk. Op naar in ieder geval nog 1x lekker losgaan de 31e!

Hele mooie prijsvraag, dankjewel Wolff!
Antwoord op bonusvraag 3, mijn mooiste geschoten Wolff product is de Stars over Vienna. Geweldig mooie en grote cake, vlot tempo en grote, volle uitwerkingen in de effecten.

Back
Bovenaan