[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Wat een dikke prijsvraag! :sint:

Bonusvraag 3:
Mijn favoriete product van wolff is de storm chaser, wat een geweld kwam hier uit! Nog een oude foto gevonden van jaarwisseling 2017 toen ik er een paar had
IMG_20171228_165132.jpg

Wat een dikke actie weer! Op dit moment vind ik de gold navy echt een hele dikke bak! Springen er uiteraard hoop uit, maar kon dr maar eentje noemen! Good luck iedereen!

Mijn favoriete item van Wolff is sowieso de Full Assault. Ik kan nog steeds niet geloven wat er uit zo'n 25mm compound kan komen. Die blies vorig jaar echt alles eruit.

Wat een super gave prijsvraag van Wolff zeg!
Favoriete product is toch wel de Concerto Rosso en de Decibel. Twee supergave cakes.

Laatst bewerkt:
Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!

Je bent zo goed als je laatste product, dus ik ga voor de Golden Tower. Lekker veel goud!

Ten eerste: Wat een supergave winactie hebben jullie weer opgezet. Complimenten en 1000 maal dank! Leuk om zo al die cryptische vragen uit te pluizen.

Als antwoord welk product van wolff mijn favoriet van aller tijde is moet ik toch echt de Tycoon benoemen. Wat een bakbeest en een rammer van jewelste. Zeker de topper die ik ooit heb gezien.

Voor mij is het toch echt wel de Extraction.
Een een prachtige topper met hele leuke en mooie effecten. Als pluspunt als je deze prachtbak hebt afgeschoten heb je altijd de kist nog!

Wat een lekkere prijsvraag met een enorm pakket aan mooie prijzen!

Mijn favoriete Wolff product aller tijden is eigenlijk een hele makkelijke keuze ondanks de vele toppers die me ook bijgebleven zijn zoals de Ultimate Aero en Stars over Paris om er maar een paar te noemen. Dat is voor mij absoluut de Something Different (Rainbow), een geweldige en sierlijke box die ik vanaf het eerste moment dat ik de video zag ieder jaar in de collectie heb gehad en die ieder jaar weer voor de nodige ohhhh's en ahhhh's in de straat zorgt.

Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!

Voor mij toch wel de shishing crackers (die heuule oude rotjes.) Daar begon het vroeger mee voor mij. Mn pa kwam in de middag thuis met wat vuurwerk, waaronder wat klein spul voor mij. Ik mocht ook eindelijk iets afsteken! en naast de grondbloemen waren het de rotjes welke mij meteen overtuigde, en echt jarenlang plezier hebben gegeven. tien duizenden heb ik er wel weggestookt... De jaren die volgde kreeg ik zelf ook meer en meer budget om vuurwerk uit te zoeken en zelf te kopen. De spinners, romeinse kaarsen, babypijltjes, saturn missiles en jumping jacks stonden elk jaar op mijn lijstje, echter bleef elke jaarwisseling bestaan uit vooral heel de dag die rotjes wegknallen. Siervuurwerk in de avond boeide mij toen nog niet zo, zelfs niet toen ik wat ouder werd. Het was vooral overdag, leuk met leeftijdsgenoten ronddwalen door de wijken, her en der heksenkringen maken en dergelijke waar ik écht mijn plezier en liefde voor oud en nieuw uit haalde. Zonder dat klein spul, en dus met voornamelijk die rotjes had ik lang niet dezelfde liefde en passie voor deze prachthobby als wat ik nu heb.
Ik heb het in die zin ook nooit echt uitgesproken, maar bij deze Wolff; Bedankt voor de mooie tijden die jullie ons gaven & geven!

Mijn favoriete product is toch wel de Full Assault. Heeft me altijd versteld doen staan hoe ongelooflijk goed bij is en stand houdt tussen andere (duurdere) boxen.

Mijn favoriet blijft toch wel de Killing arrow, eerste 'echte' pijlen die ik had en vervolgens jarenlang in de collectie gehad :)

prijsvraag 3:

Aan de hand van wat ik zelf heb gehad is de tycoon wel mijn beste bak. Harde burst en geen vervelende pauzes dus was echt een rammer

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan