Yoshimitsu VWC lid Vandaag om 16:28 #182 Woehoe! Wat een verrassing zo op kerstavond, die zag ik ff niet aankomen. Ohh man hier ben ik zo blij mee, wat een dikke bak joh! Dat wordt genieten!! Heel veel dank aan Vuurwerkcrew, en natuurlijk Vuurwerk.nl voor het beschikbaar stellen van deze topprijs En iedereen dank voor alle felicitaties
Woehoe! Wat een verrassing zo op kerstavond, die zag ik ff niet aankomen. Ohh man hier ben ik zo blij mee, wat een dikke bak joh! Dat wordt genieten!! Heel veel dank aan Vuurwerkcrew, en natuurlijk Vuurwerk.nl voor het beschikbaar stellen van deze topprijs En iedereen dank voor alle felicitaties
S simansays VWC lid Vandaag om 17:45 #185 Van harte gefeliciteerd met deze dikke box @Yoshimitsu , geniet ervan! Laatste had ik fout; nog nooit van Pitbull gehoord, weer wat geleerd...
Van harte gefeliciteerd met deze dikke box @Yoshimitsu , geniet ervan! Laatste had ik fout; nog nooit van Pitbull gehoord, weer wat geleerd...
heho VWC lid Vandaag om 19:35 #186 Van harte gefeliciteerd met deze dikke prijs !! Ik was ook overtuigd van Vampire bij deze omschrijving overigens ...
Van harte gefeliciteerd met deze dikke prijs !! Ik was ook overtuigd van Vampire bij deze omschrijving overigens ...