[Prijsvraag] Evolution Fireworks 2015 [WINNAARS BEKEND!]

Hmm vraag 11.. Volgens de EVO website importeren ze zelfstandig. In het zelfde stuk staat dat er in het verleden een samenwerking was! Je kan dus ook de conclusie trekken dat er GEEN samenwerking is! lastig, we wachten af!

Succes met duimen allemaal.

Klopt. Evo zou geheel zelfstandig de import tot zich hebben genomen. Zo staat het ook op hun website aangegeven en dus kan dit niet tot foutief gerekend worden.

Klopt. Evo zou geheel zelfstandig de import tot zich hebben genomen. Zo staat het ook op hun website aangegeven en dus kan dit niet tot foutief gerekend worden.

maar het gaat om een samenwerkingsverband en die hebben ze met pangu heeft marchel zelf een paar keer aangegeven op het forum

Ik vond het anders teveel voor de hand liggen, dus ben toch voor 2011 gegaan. De lijn heette toen al Evolution Fireworks volgens het label, met hetzelfde logo. Werd alleen geïmporteerd door Royal.

had ik idd ook - twijfelde sterk, wist wal dat ze toen een product hadden, maar niet zeker of het onder evolution was - echter het label van de cakes (lights of heaven) heeft duidelijk evolution vermeldt staan ;)

Heb ook Pangu ingevuld en idd 8 minuten, maar ook ruim 9 ;)

Tsja ik denk dat Katan en Pangu bij vraag 11 goed gerekend dienen te worden.

http://www.katanvuurwerk.nl/cms/index.php/consumenten

Voor klanten van ons importeren wij o.a. de volgende collecties:
- Pangu Fireworks
- Orange Label (Rijswijkse Vuurwerkhal)
- Evolution Fireworks
- VIP Premium Collection
Dat is al vaker ter sprake gekomen hier op het forum.
Vanaf dit jaar importeren Evo en Pangu zelf. Ik vermoed dat het bericht op de website van Katan oud is.

Vraag 11 hmmm Ra Ra politiepet Klik hier

Is Pangu een Importeur ? :p

Misschien blijf ik toch nog maar even wakker....:D

Zonder dat ik dit direct voor de geest kan halen, meen ik gelezen te hebben dat dit nog bijgewerkt moest worden ;)

Tsja ik denk dat Katan en Pangu bij vraag 11 goed gerekend dienen te worden.

http://www.katanvuurwerk.nl/cms/index.php/consumenten

Voor klanten van ons importeren wij o.a. de volgende collecties:
- Pangu Fireworks
- Orange Label (Rijswijkse Vuurwerkhal)
- Evolution Fireworks
- VIP Premium Collection

Als Katan informatie niet bijgewerkt heeft, zou dat niet voor deze prijsvraag moeten uitmoeken, wel als er 1 van Katan was geweest;)

In mijn beleving was het antwoord op deze vraag niet zo moeilijk en iig niet Katan ;)

Zonder dat ik dit direct voor de geest kan halen, meen ik gelezen te hebben dat dit nog bijgewerkt moest worden ;)

Als Katan informatie niet bijgewerkt heeft, zou dat niet voor deze prijsvraag moeten uitmoeken, wel als er 1 van Katan was geweest;)

In mijn beleving was het antwoord op deze vraag niet zo moeilijk en iig niet Katan ;)
Wat had je bij vraag 1?
Volgens mij strijden wijnom de hoofdprijs :p

het is pangu.. er was een topic waar 500gram reageerde en marchel reageerde daarop. ik zal is even uitzoeken in welk topic dit was.

Wat had je bij vraag 1?
Volgens mij strijden wijnom de hoofdprijs :p

Poeh, dat moet ik even terug kijken - ik heb de site van Evolution aangehouden.

Een importeurs site zou in mijn optiek altijd leidend moeten zijn - daarnaast is in hun assortiment iets anders dan wat er op de markt (nog) is, denk ik ;)

35 geloof ik dat ik heb geantwoord;)

Back
Bovenaan