[Prijsvraag] Evolution Fireworks 2015 [WINNAARS BEKEND!]

Haha, het zijn wel de vragen waar het vaak fout ging inderdaad.
Eentje die ook váák fout is beantwoord, is vraag 1. :wink:

Ik vond het anders teveel voor de hand liggen, dus ben toch voor 2011 gegaan. De lijn heette toen al Evolution Fireworks volgens het label, met hetzelfde logo. Werd alleen geïmporteerd door Royal.

Het staat ook op het forum, volgende keer iets meer de tijd er voornemen. Voor Katan gekozen helaas.

het antwoord met vanaf wanneer... dat waren de cakes die door royal werden geimporteerd en wer verkocht in een winkel dus vanaf dat moment.

ik had 2011

Ik heb ook voor 2011 gekozen omdat er inderdaad op de labels van die cakes evolution fireworks stond.

Ik twijfelde zelf bij de vraag over de portfire.Volgens de site van orthen brandt die 8 min maar op het filmpje van 3×H brandt die 9 min.Ben maar op de site afgegaan.

Ik heb ook voor 2011 gekozen omdat er inderdaad op de labels van die cakes evolution fireworks stond.

Ik twijfelde zelf bij de vraag over de portfire.Volgens de site van orthen brandt die 8 min maar op het filmpje van 3×H brandt die 9 min.Ben maar op de site afgegaan.

Ja anders geven We Remco de schuld. Ik heb een heel lang antwoord gegeven die niet fout gekeurd kan worden. Politiek correct zeg maar. Denk dat zowel 8 als 9 min goedgekeurd zijn.

ik heb alles nog is nagelopen naar mijn weten had ik alle vragen goed...

maarja jezelf controleren is altijd moeilijk..

Back
Bovenaan