[Prijsvraag] Evolution Fireworks 2015 [WINNAARS BEKEND!]

De vraag van de losse cakes blijf ik maar raar vinden.
Tellen de cakes dan in een assortiment of cakebox dan ook mee of niet.
Want je kan ze niet los kopen, maar ze zijn wel los van elkaar?

Er is enige onduidelijkheid bij de vraag over het aantal cakes. Maar wees gerust, in het geval er (tijdelijk) meerdere antwoorden mogelijk zijn, keuren we beide opties goed.

Ook de vraag over het meest bekeken product; indien dit wijzigt tussendoor, keuren wij natuurlijk het nieuwe antwoord ook goed.
:wink:

Dat is helaas jammer ja, het zijn echter wel flinke prijzen, voor de reiskosten zelf hoef je het niet te laten. :)

Dat klopt, maar vervoer is niet zo makkelijk als je 17 bent ;)

WOW, schitterende prijsvraag, niet normaal wat een prijzen, helemaal geweldig, gelijk ingevuld!
Bedankt Evolution Fireworks en VWC voor het mogelijk maken :handsup::thumbup::thumbsup:

Ik heb inmiddels de prijzen op de site doorgelopen en ben twee foutjes tegen gekomen.
Direct aangepast.

gr
Marchel

Probleem is dan nu wel dat ik dus de totaalprijs heb genomen van de adviesprijzen zoals die op jullie site stonden, Flashing Flower stond op 39,95 en moest eigenlijk 19,95 zijn. Nu een hoop mensen het al hebben ingezonden en je dus die twee foutjes (ik weet niet welke de tweede is) heb gecorrigeerd, heb je dus nu kans dat mensen het fout hebben. Hoe gaan jullie daar dan mee om?

Probleem is dan nu wel dat ik dus de totaalprijs heb genomen van de adviesprijzen zoals die op jullie site stonden, Flashing Flower stond op 39,95 en moest eigenlijk 19,95 zijn. Nu een hoop mensen het al hebben ingezonden en je dus die twee foutjes (ik weet niet welke de tweede is) heb gecorrigeerd, heb je dus nu kans dat mensen het fout hebben. Hoe gaan jullie daar dan mee om?

Wees gerust.
Ook de admins lezen mee en zullen hierin actie ondernemen ga ik vanuit.
Echter als kenner kun je wel nagaan dat 39,95 voor een 16sh 25mm nogal over the top is.
Wij zijn niet de goedkoopste.......maar die prijs was een beetje te:D

gr
Evolution Fireworks

Heeft dat gevolgen voor vraag 3 en 6? Heb hem eerder al gemaild :pp
Verder weer een top prijsvraag met mooie prijzen!

Ik ga ervan uit dat het bedrag van voor de wijziging ook goedgekeurd wordt. Daar zullen ze echt wel rekening mee houden.
greetzzz

Uiteraard houden wij er rekening mee als er 2 opties mogelijk zijn wanneer je de Evo website of VWC aanhoudt. Eerdere inzendingen zijn beide opties dus goed gerekend. :)

Bedankt Evolution Fireworks voor deze Superdikke actie!
Natuurlijk even meegedaan :D

Deze prijsvraag kan ik niet laten schieten, dank je wel voor de mooie actie! Vraag 8 is overigens wel een gemene vraag als je last hebt van kleurenblindheid :P

Back
Bovenaan