Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is enige onduidelijkheid bij de vraag over het aantal cakes. Maar wees gerust, in het geval er (tijdelijk) meerdere antwoorden mogelijk zijn, keuren we beide opties goed.
Ook de vraag over het meest bekeken product; indien dit wijzigt tussendoor, keuren wij natuurlijk het nieuwe antwoord ook goed.
Dat is helaas jammer ja, het zijn echter wel flinke prijzen, voor de reiskosten zelf hoef je het niet te laten.![]()
Ik heb inmiddels de prijzen op de site doorgelopen en ben twee foutjes tegen gekomen.
Direct aangepast.
gr
Marchel
Ik heb inmiddels de prijzen op de site doorgelopen en ben twee foutjes tegen gekomen.
Direct aangepast.
gr
Marchel
Probleem is dan nu wel dat ik dus de totaalprijs heb genomen van de adviesprijzen zoals die op jullie site stonden, Flashing Flower stond op 39,95 en moest eigenlijk 19,95 zijn. Nu een hoop mensen het al hebben ingezonden en je dus die twee foutjes (ik weet niet welke de tweede is) heb gecorrigeerd, heb je dus nu kans dat mensen het fout hebben. Hoe gaan jullie daar dan mee om?
Heeft dat gevolgen voor vraag 3 en 6? Heb hem eerder al gemaildp
Verder weer een top prijsvraag met mooie prijzen!