[Prijsvraag] Evolution Fireworks 2015 [WINNAARS BEKEND!]

Hele gave prijsvraag, waar ik graag een eind voor rijd, mocht ik winnen

Bedankt voor het mogelijk maken van deze gave prijzen!!!

Morgen eens rustig op de zondagmorgen op me gemak gaan zitten voor deze prijsvraag!! De prijzen zijn de minste niet, ga zeker een gokje wagen!

Morgen eens rustig op de zondagmorgen op me gemak gaan zitten voor deze prijsvraag!! De prijzen zijn de minste niet, ga zeker een gokje wagen!

Het is uiteindelijk de zondagavond geworden haha, zaten pittige vragen bij waarbij je verschillende antwoorden eventueel kon antwoorden, desalniettemin hopen op een gelukje zal een mooie kers op de taart zijn.

Vorig jaar al helemaal zot geworden van de producten dus dit jaar rijd ik graag weer 250km, hopelijk zit er dan ook nog een extra prijs bij:p. Geweldige actie, bedankt Evolution en VWC!!!

Ook even voor gaan zitten,wat een prijzen!Vuurwerkcrew en Evolution Fireworks bedankt voor het beschikbaar maken van deze prijsvraag.

Natuurlijk meegedaan! Nu maar duimen! :)
Evolution Fireworks en Vuurwerkcrew.nl bedankt weer voor de mooie prijsvraag!

Tijdje uitzoekwerk voor deze supertoffe prijsvraag, maar leuk om te doen!
Evolution Fireworks en Vuurwerkcrew dank voor deze mooie kans!

Ook meegedaan! Bij vraag 1 wel apart want ik zie nu dat ik waarschijnlijk van de verkeerde site gebruik heb. Website Evolution en VWC zeggen iets anders, moet natuurlijk niet teveel zeggen maar producten wat er niet meer zijn maar waar wel nog restvoorraad van verkocht wordt. Tellen deze ook mee?

Verder alles volgens mij sowieso goed! Mooie prijsvraag en wat een prijzen! Super, duimen, duimen, duimen!

Back
Bovenaan