[PRIJSVRAAG] China Red 2023 - Win een Apache - WINNAARS BEKEND

Zojuist hier in de omgeving bij mn china red dealer deze mooie bak opgehaald. Ondanks dat de winkelier er niet van af wist toch vrij snel de bak meegekregen. Top service vanuit hun (Makkelie Vuurwerk) en natuurlijk nogmaals dank an vwc en China Red!

IMG_9143.jpgIMG_9143.jpgIMG_9144.jpg

Yes hier ook binnen! Netjes aan me bestelling toegevoegd. Top verzorgd door VWC en China Red! Erg tof label en hele mooie grote doos we zijn benieuwd.

Helemaal gemist dat de prijzen bij andere dealers waren op te halen dan in eerste instantie was vermeld. Dan had ik misschien wel meegedaan. Mocht er een nieuwe prijsvraag komen volgend jaar dit ff in de gaten houden. Alle winnaars gefeliciteerd en geniet er van! Dikke bak hoor!

Helemaal gemist dat de prijzen bij andere dealers waren op te halen dan in eerste instantie was vermeld. Dan had ik misschien wel meegedaan. Mocht er een nieuwe prijsvraag komen volgend jaar dit ff in de gaten houden. Alle winnaars gefeliciteerd en geniet er van! Dikke bak hoor!

Voor deze prijs en de ervaring van weer een andere winkel rijd ik graag een stuk door! Hahah China red zit dan ook wel mooi verdeeld over de kaart.

Nogmaals bedankt China Red en Vuurwerkcrew voor het organiseren van deze prijsvraag. Verder wil ik Kees van Makkelie vuurwerk bedanken voor de koffie en leuk gesprek bij het afhalen van de compound. Dit is de eerste vuurwerkprijs die ik heb gewonnen en dan meteen een prachtige compound, die bij mij al hoog op het lijstje stond voor volgend seizoen. Wat ik zo mooi vind aan deze compound is de tempo, en gebrek aan pauzes. Hierdoor lijkt het bijna op een fanshape Bonbridge blok van vroegah.

Helaas had ik deze jaarwisseling last van iets te harde wind vlagen waardoor de burst en spreiding van mijn geschoten producten iets minder goed overkomen. Zal als referentie ook de beelden van mijn omlabelingen van de Lion (Dark Empress) en Gorilla (Samurai Strike) uploaden. Maar deze bak komt volgend jaar zeker weer in de collectie, dan hopelijk met minder wind en regen om hem optimaal te ervaren. :biertje:

P.S.: Door de harde wind niet normaal in de straat kunnen zetten, maar ging ook diagonaal nog lekker breed.

WhatsApp Image 2024-01-04 at 01.20.19.jpg

Back
Bovenaan