[Prijsvraag] Ano Vuurwerk, Milheeze 2015! [WINNAARS BEKEND]

Lekker hoor, gefeliciteerd allen, geniet van die box!
En we zien graag een foto en film van die box! :)

Yes! Ik behoor ook tot een van de winnaars van deze gave prijsvraag! Ben er erg blij mee!
Ano vuurwerk en vuurwerkcrew bedankt voor deze prijsvraag!

Helaas niet gewonnen. Zat ook een instinker in bij vraag 9. In welke verkochte lijn zit een product dat zo lekker de dag breekt. Katan of Polska ? Ik had Katan. Staat op de site zo vermeld :P Haha

Gefeliciteerd heren met het winnen van de prijzen.

Overigens wil ik wel wat toevoegen aan vraag 6.
VuurwerkCheck is niet de instantie die het CE keurmerk afgeeft volges de europeesche pyrotechnische richtlijnen, maar TÜV Rheinland Nederland B.V. uit Apeldoorn geeft het CE 0336 keurmerk af voor pyrotechnische producten!

Gefeliciteerd heren met het winnen van de prijzen.

Overigens wil ik wel wat toevoegen aan vraag 6.
VuurwerkCheck is niet de instantie die het CE keurmerk afgeeft volges de europeesche pyrotechnische richtlijnen, maar TÜV Rheinland Nederland B.V. uit Apeldoorn geeft het CE 0336 keurmerk af voor pyrotechnische producten!

Er stond ook nergens in de vraag dat Vuurwerkcheck het CE zou uitgeven? ;)

Omdat het antwoord heel veel binnenkwam is CE, IL&T en TUV wel goedgekeurd.

Dat klopt maar waarom wordt vuurwerkcheck dan goedgekeurd?
De vraag luidde namelijk als volgt.
Het keurmerk (CE dus) van welke instantie geeft aan dat Ano Vuurwerk alleen veilig
vuurwerk verkoopt?
De vraag is dus van welke instantie, maar vuurwerkcheck is geen instantie.

12294752_1844695372423661_5816253884660178377_n.png

Waarom heeft Ano Vuurwerk dan bij lijn hier wel katan staan?
Ik heb namelijk mijn antwoord op deze informatie gebaseerd.

WOOHOO!!! :handsup: Kan geen leuker kerstcadeau bedenken. Hier ben ik heeel erg blij mee. Ano vuurwerk en VWC bedankt!! :thumbsup: Wordt een aardig ritje om hem op te halen, maar bij de demo ook gedaan dus we weten de weg haha.

De felicitaties aan alle winnaars. Je hoopt natuurlijk altijd te winnen, maar het is ook wel beter als alles netjes wordt verdeeld.:wink:

Er stond ook nergens in de vraag dat Vuurwerkcheck het CE zou uitgeven? ;)

Omdat het antwoord heel veel binnenkwam is CE, IL&T en TUV wel goedgekeurd.

Nee klopt, maar vuurwerkcheck zegt ook niets over de veiligheid van het vuurwerk en dat suggereert vraag 6 wel.

Zonder heel erg off-topic te gaan wil ik toch nog even aangeven dat ik het vuurwerkcheck maar een leeg nietszeggend keurmerk vind.

Nee klopt, maar vuurwerkcheck zegt ook niets over de veiligheid van het vuurwerk en dat suggereert vraag 6 wel.

Zonder heel erg off-topic te gaan wil ik toch nog even aangeven dat ik het vuurwerkcheck maar een leeg nietszeggend keurmerk vind.

Zoals aangegeven was al bekend dat deze vraag niet duidelijk was. Niet voor niets dat al deze mogelijkheden zijn goedgekeurd.

Back
Bovenaan