VWC Kroeg & Slowchat #51

Heb er zinin! Na wat jaartjes het rustig aan te hebben gedaan. Moet het dit jaar weer heerlijk gaan vlammen. Voor die gene die mij nog kennen. Inderdaad.. HaagsKruit van vroegah!

Ik wou even kwijt dat ik niet alle termen weet maar vroeg mij af wat jullie de mooiste kleur vinden in het vuurwerk.ikzelf vind blauw zo mooi snap wel dat niet alles blauw kan zijn:p
trouwens die witte staarten geweldig mooi

Op het werk zijn we dagnummer 300 al ruim gepasseerd. Begint stiekem al snel dichterbij te komen.

Tijd gaat inderdaad snel! Maar niet snel genoeg. Laat het maar zo rond de 20 december zijn dan is het helemaal niet meer te doen met de spanning!

Even een vraagje, er is mij vertelt dat de singleshots er volgend jaar uit gaan? Kan iemand dit bevestigen of het waar is?

Zal me niets verbazen. Hoewel het vroeger ondenkbaar was om ze niet in je collectie te hebben moet ik er tegenwoordig niet meer aan denken om ze wel aan te schaffen. Tegenwoordig worden ze vaak op de verkeerde manier gebruikt en dat is heel jammer. Zelfde verhaal als bij de Babypijlen en Romeinse Kaarsen waarschijnlijk.

Hopelijk blijven de grotere varianten wel bestaan mocht het echt zover komen.

ky2y2mcynjbtn.jpg

net eventjes mijn camera en action cam uit geprobeerd blijft genieten

Back
Bovenaan