Prijsvraag 7 Vuurwerkplanet.nl

Wie zegt dat hij het goed heeft…;)

Zojuist het laatste opgelost en de antwoorden verstuurd. Even verder neuzen in de webshop wat ik voor mijn gevonden bedrag zou willen bestellen. Toffe prijsvraag weer!

Nou dan kunnen we wel weer gaan delen toch? Mijn gevonden bedrag is 175 (erg leuk deze raadsels!) en op dit moment zou ik daarvan de Massive en Zodiac aanschaffen. Beide Riakeo dus, en wat bijleggen hehe

Ook vanaf mijn kant de antwoorden ingestuurd. Dit vond ik een leuke prijsvraag, het was niet makkelijk om de antwoorden te vinden. Dus ik hoop maar dat ik de juiste heb opgestuurd. Vuurwerkplanet bedankt voor het mogelijk maken en deze leuke prijsvraag.

Antwoord vraag 1.
Je moet, of te wel moest de afbeelding 180 graden draaien.
Mijn calculator kwam op 120 uit. Wiskundig correct, echter wat te complexe berekening voor een prijsvraag. Toen door naar het barely legal logo; 18. Sloeg nergens op met het totaalbedrag. Telefoon op z'n kop was erg verhelderend.

Ben benieuwd wat iedereen bij 2 deed eigenlijk want ik deed gewoon trial and error totdat er een leuk cijfertje uitkwam

Ben benieuwd wat iedereen bij 2 deed eigenlijk want ik deed gewoon trial and error totdat er een leuk cijfertje uitkwam
De factoren van de eerste en derde, de vermenigvuldigingen, zijn vrij makkelijk te berekenen. Weet je die getallen vul je de rest zo in.

Back
Bovenaan