roadrunner VWC lid 26 okt 2024 #24 Was nog even goed zoeken en bij 2 een nieuw antwoord moeten bedenken om het uiteindelijk kloppend te krijgen.
Was nog even goed zoeken en bij 2 een nieuw antwoord moeten bedenken om het uiteindelijk kloppend te krijgen.
J Jostyjoost VWC lid 27 okt 2024 #30 Antwoord ingezonden zonder de gehele puzzel te hebben gemaakt.. Ik ben zeer benieuwd of ik goed heb gegokt ^^.
Antwoord ingezonden zonder de gehele puzzel te hebben gemaakt.. Ik ben zeer benieuwd of ik goed heb gegokt ^^.
PyroTeamRSD VWC lid 28 okt 2024 #32 Het was een moeilijkere had aantal letters en hoopte het goede antwoord nu verstuurd te hebben
Pyroboy26 VWC lid 28 okt 2024 #33 Ik doe ook maar eens een keer mee. Top. Deze prijsvraag staat niet onder topic prijsvragen
Vuurwerkfreak040 VWC lid 28 okt 2024 #34 vanmiddag maar eens kijken, zie sommige woorden nu echt niet
PieterV VWC lid 28 okt 2024 #37 En nummer 6 is verstuurd. Wat een heerlijke voorpret deze prijsvragen!
svenovic VWC lid 29 okt 2024 #38 Wat een leuke prijsvraag! Ben al fan van dit soort puzzels, en al helemaal als je zo'n toffe prijs kan winnen!
Wat een leuke prijsvraag! Ben al fan van dit soort puzzels, en al helemaal als je zo'n toffe prijs kan winnen!