[Prijsvraag 2016] Koopjegadget.nl - WINNAARS BEKEND

Hahah! Had niet verwacht te winnen! Toffe GiveAway en ik ga er heel veel plezier mee hebben!

Wanneer krijg je een bericht? Heb er nog geen gekregen :-)

Laatst bewerkt:
De winnaars heb ik zojuist even een mailtje gestuurd.
De prijzen gaan dan later deze week op de post :)

Wellicht doen we komende maand nog een leuke actie!

Jeej, ik ben een van de gelukkigen! Ik zal de komende tig jaar vooruit kunnen, met dit waanzinnige pakket! Pieter en VWC, nogmaals dank voor deze actie. Andere winnaars ook gefeliciteerd natuurlijk!

Van harte jongens met deze dikke prijs, daar gaan jullie plezier aan hebben.

Winnaars, van harte met jullie gewonnen prijs. :) mocht er weer zo'n actie/prijsvraag komen, dan probeer ik het lekker nogmaals. :)

vanavond mijn gewonnen prijs in ontvangst genomen , Pieter was zo vriendelijk om het persoonlijk even te komen brengen omdat hj zowat bij mij op de hoek woont , bij deze Pieter en VWC bedankt

De deurbel! En ja hoor... de postbode met mijn gewonnen aanstekerpakket. Keurig verpakt en prachtige aanstekers. Ik ben vooral erg onder de indruk van de Eurojet Megatorch. Wat een robuuste kwaliteit en een indrukwekkende vlam, een echte aanrader!
Vuurwerkcrew en Pieter, nogmaals bedankt!

360.jpg

360.jpg

jaja kreeg het gisteravond persoonlijk in handen door Pieter en inderdaad de Eurojet Megatorch is voor mij de topper , maar dit betekent wel dat ik dit jaar meer vuurwerk moet aanschaffen om al die aanstekers te gebruiken hahaha

Ik heb m net ook ontvangen. Geweldig pakket zoals hierboven al werd vermeld.
De Eurojet Megatorch, Pocket Torch en Triple torch zijn mijn favoriete. Maar de andere zijn ook echt geweldig met goede en sterke vlam.
Bedankt jongens!

Back
Bovenaan