[Prijsvraag 2012] Vuurwerkdiscount [WINNAAR BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ook via Vuurwerkdiscount kregen wij een prijsvraag voor Vuurwerkcrew doorgestuurd:

------------------------------------------

Hallo vuurwerk liefhebber!

Vuurwerkdiscount.nl opent het vuurwerk seizoen en hoe!
Met deze nieuwe Vuurwerkdiscount actie maak je direct kans op de inmiddels schaarse EVENT CAKE - IMMORTAL GOLD 100S.
Een nieuw top assortiment met in totaal 2000 gram kruit en tot 66% meer kruit per schot!

Wil je deze cake winnen? Het enige wat je moet doen is het goede antwoord sturen naar [email protected]

De vraag is:
Welke cake van Vuurwerkdiscount.nl hoor je hier?

Raad het geluid en mail ons direct het goede antwoord.
Misschien win JIJ wel deze topcake voor een onvergetelijke afsluiting van het jaar!

Uit de goede antwoorden verloten wij op 20 december een EVENT CAKE IMMORTAL GOLD!

*1 inzending per e-mail adres

Laatst bewerkt:
Heb ff goed moeten luisteren maar ik denk dat ik 'm tegen ben gekomen.:rolleyes:

Top actie van Vuurwerkdiscount!!! :applause:

Leuke prijsvraag, is niet niks zo'n Immortal Gold!
Wens hem alleen anderen aangezien Wierden me iets te ver is vanauit Zuid-Limburg. :p

Dus iedereen succes! :)

Hoop dat iemand het wint. Die niet zoals velen van ons min 150 of wel het dubbelen aan vuurwerk al heeft. Zou leuk zijn als het terecht komt bij een wat arme liefhebber. Die niet meer dan rotjes koopt. En vanaf die cake alleen sier nog waardeert haha. Ik zelf hoop dat hij volgend jaar ook zo mooi geprijsd is. Nu toch maar voor meerdere cakes gegaan i.p.v.. Maar 1 pakket. als dit :)

Hoop dat iemand het wint. Die niet zoals velen van ons min 150 of wel het dubbelen aan vuurwerk al heeft. Zou leuk zijn als het terecht komt bij een wat arme liefhebber. Die niet meer dan rotjes koopt. En vanaf die cake alleen sier nog waardeert haha. Ik zelf hoop dat hij volgend jaar ook zo mooi geprijsd is. Nu toch maar voor meerdere cakes gegaan i.p.v.. Maar 1 pakket. als dit :)
tja, het leven is hard. soms wint er iemand met heel veel vuurwerk en soms iemand met weinig maar zo is het nou eenmaal.

PS: ik ben iemand met weinig dat je niet denkt dat dit een aanvallende reactie is xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan