[Prijsvraag 2012] Valk Vuurwerk Nijverdal [WINNAARS BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1978

VWC lid
Prijsvraag Valk vurwerk 2012!

Wederom hebben wij samen met Valk vuurwerk dit jaar een prijsvraag. Een leuke quiz met 15 vragen met wederom goede mooie prijzen. Naast alle acties (kartonvoordeel, happy hour, etc) willen ook zij iets extra’s voor de leden van Vuurwerkcrew doen in de vorm van een prijsvraag. Super natuurlijk!

Het is een prijsvraag met 15 vragen en mochten er meerdere mensen alles goed hebben, dan beslist Valk Vuurwerk d.m.v. loting wie de uiteindelijke winnaar is. Wie mogen er met deze prijsvraag meedoen? Iedereen behalve medewerkers van Valk Vuurwerk en de moderators van Vuurwerkcrew.

Valk Vuurwerk stelt de volgende prijzen beschikbaar:

De eerste prijs is:
- Alle Eventcakes 1 t/m 5 van Rubro

De tweede prijs is:
- Een volledig karton big 19

De derde prijs is:
- De Super 500 van Wolff

En nu het belangrijkste, de vragen waar het om gaat:

Vragen prijsvraag Valk Vuurwerk 2012
  1. Welk product heeft de goedkoopste kartonprijs op de kartonvoordeelsite van Valk www.vuurwerkperdoos.nl en wat is deze prijs?
  2. Welk product verkoopt Valk vuurwerk als enige in Nederland dit jaar?
  3. Wat is een nieuwe importeur op vuurwerkperdoos die dit jaar ook wordt verkocht?
  4. Welk product (cake) is vorig het meest verkocht bij Valk vuurwerk?
  5. Wat is de totale opslagcapaciteit van Valk Vuurwerk?
  6. Wat is het goedkoopste product en wat is het duurste product op de normale site van Valk Vuurwerk (www.valk-vuurwerk.nl )?
  7. Waar en op welke datum wordt de demo gehouden van Valk vuurwerk?
  8. Van welke uitlopende lijn is Valk Vuurwerk een van de officiële verkooppunten?
  9. Hoeveel kartonnen zijn er vorig jaar in totaal verkocht via vuurwerkperdoos?
  10. Welke “dierlijke” cake wordt er verkocht in de kartonverkoop?
  11. Welk product is dit jaar als eerste uitverkocht op de kartonvoordeelsite?
  12. Van welke cake die Valk vuurwerk verkoopt kom je echt onder “spanning” te staan?
  13. Vanaf wanneer komt de normale site van Valk vuurwerk altijd online?
  14. Noem 5 cakes die alleen goudeffecten bevatten en bij Valk vuurwerk worden verkocht.
  15. Hoeveel artikelen worden er op de normale verkoopsite (www.valk-vuurwerk.nl) verkocht ?

Stuur de antwoorden voor 23 december in op het volgende mailadres: [email protected].

Let wel: het betreffen vragen die gaan over beide sites van Valk, de normal site van Valk die pas per 1 december open gaat en de kartonvoordeelsite die dus al eerder sluit.

Voordat de verkoopdagen beginnen zullen wij de winnaar bekend maken.

Heel veel succes namens mij en Valk vuurwerk!

En ja hoor! De winnaars zijn bekend!

De eerste prijs:
- Alle Eventcakes 1 t/m 5 van Rubro
gaat naar: Anco26

De tweede prijs is:
- Een volledig karton big 19
gaat naar: Zyzal

De derde prijs is:
- De Super 500 van Wolff
gaat naar: Stimp0r

Wij willen alle prijswinnaars van harte feliciteren en veel plezier wensen met de gewonnen cakes! Ook willen wij iedereen bedanken die heeft meegedaan en Valk vuurwerk voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

De prijswinnaars hebben reeds per pm verdere info gehad.

Laatst bewerkt:
Leuke prijsvraag!, alleen het is jammer genoeg te ver rijden vanuit mijn als ik de prijs moet ophalen dus jammer genoeg kan ik niet mee doen:(

Vorig jaar de 1ste prijs gewonnen. Ben dit jaar weer op trainingskamp geweest om weer de 1 ste prijs te pakken. Top dat valk vuurwerk weer een prijsvraag organiseert en bastiaan bedankt voor de lastige vragen:p

Vorig jaar de 1ste prijs gewonnen. Ben dit jaar weer op trainingskamp geweest om weer de 1 ste prijs te pakken. Top dat valk vuurwerk weer een prijsvraag organiseert en bastiaan bedankt voor de lastige vragen:p

Ik ga ook weer mee doen. Vorig jaar de tweede prijs gewonnen. Inderdaad wederom top dat Valk een prijsvraag organiseert! Vragen zijn wel lastig....:rolleyes:

Super dat Valk dit jaar weer een prijsvraag uitgeeft! Vorig jaar helaas niets gewonnen. Des te meer reden om dit jaar nog beter mijn best te doen! De Vragen over vuurwerkperdoos heb ik inmiddels al beantwoord. Nu wachten op het online gaan van de gewone verkoopsite!

Rene Valk, alvast bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!

Ik ga ook even een gokje wagen!

Iedereen succes met de vragen, en valk vuurwerk bedankt voor deze hele mooie prijsvraag.

Hier ga ik zeker aan mee doen, helaas zijn dit soort dingen niet mijn sterkste punt maar het zou o zo mooi uitkomen om met mijn beperkte budget er nog wat gratis bij te scoren voor me vrienden.

Bedankt voor deze toffe prijsvraag Vuurwerkcrew en Valk!
Ga er eens voor zitten vanmiddag.

Ik doe ook weer mee, vorig jaar helaas niet in de prijzen gevallen, hopelijk dit jaar meer geluk en dat ik de 29ste met een nog vollere kofferbak naar huis kan gaan :-)

vraag 14 : noem 5 cakes die alleen goudeffecten bevatten en bij Valk vuurwerk worden verkocht

Bestaat niet, ze hebben allemaal iets met een blauwe peony erbij of in ieder geval een paar blauwe sterren ofzo.

Het hoofdeffect moet goud zijn :p Daarbij vind ik het knap dat je dat al weet, aangezien de normale site nog niet online is :angel:

trouwens...als je goed zoekt vind je ze wel hoor....en dan verdien je bonuspunten :D

Laatst bewerkt:
Er heeft al iemand een prijsvraag opgestuurd, deze kan ik echter niet openen....
De normale site van Valk is echter ook nog niet online, dus weet ik niet of dat de bedoeling wel was?

Let wel even op als je de prijsvraag stuurt:

- vermeld even je vwcnaam bij je inzending zodat ik weet dat alleen leden van dit forum meedoen :D

Is het antwoord op vraag 9 op vuurwerkperdoos te vinden? of gewoon straks op valk vuurwerk? Ik zoek me kapot heb net het hele valkvuurwerk topic doorgelezend(a84pagina). Als iemand het weet kan via pb

Is het antwoord op vraag 9 op vuurwerkperdoos te vinden? of gewoon straks op valk vuurwerk? Ik zoek me kapot heb net het hele valkvuurwerk topic doorgelezend(a84pagina). Als iemand het weet kan via pb

Dat is niet te vinden dit moet je ongeveer schatten.:)

De vragen 4 en 9 is gokken, maar 8 en 14 zijn niet te doen. Zeker 14 niet, ben de hele lijst 3x doorgelopen en heb maar 2 puur goude producten kunnen vinden. Meesten hebben wel colored tips of colored mines. :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan