[Prijsvraag 2012] Valk Vuurwerk Nijverdal [WINNAARS BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw!!! Dat was vanmorgen nog eens lekker wakker worden zeg! Super gaaf dat ik de eerste prijs in de wacht heb gesleept. Valk, Bastiaan en de hele vuurwerkcrew bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!

Super dit! 2e prijs gewonnen, en wat voor een:shocked: gewoon helemaal geweldig:D
Valk en vuurwerkcrew hartstikke bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!
De andere winnaars ook van harte gefeleciteerd!

Iedereen gefeliciteerd !! Jammer maar helaas niets gewonnen.
Komen de antwoorden nog online ? Ben wel benieuwd naar een aantal ...

Gefeliciteerd! was gewoon de hele prijsvraag vergeten :(
Had alle antwoorden klaar staan, maar ben ze vergeten op te sturen.:bonk:

Gister mijn prijs opgehaald, het was mijn reisje wel haha. 6 uur met het ov in totaal, en de terugweg met een onhandig groot pakketje van 25 kg :p wat was dat zwaar zeg om mee te nemen. Toen ik eenmaal thuis kwam viel ik gebroken maar voldaan met een diepe zucht op de bank. het karton big 19 was binnen, na al het zwoegen onderweg was dit een heerlijk gevoel :) Heb er wat voor moeten doen maar ben er super blij mee! valk Bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijs! en de mods van vuurwerkcrew natuurlijk voor het opzetten van de prijsvraag!

Kartonnetje gaat morgen als grote finale in een keer de lucht in! (in W-shape) kan niet wachten! :D
Komt natuurlijk een filmpje van :)

2012-12-29 16.24.23.jpg

Wat heb ik vannacht genoten van mijn prijs zeg! Had de event cakes 1 tm 5. Voor mij zijn de 2 3 en 5 de toppers. Heb de eventcakes altijd al een keer willen hebben, maar vond ze simpelweg te duur! Valk vuurwerk en vuurwerkcrew: nogmaals bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan