[PRIJSVRAAG] 1e VWC December Sfeerpakket! - WINNAARS BEKEND

Er stond een prachtig verpakte doos op mij te wachten toen ik thuis kwam.
vvEmI8.jpg

Goed gevuld met heel veel ingepakte pakketjes.
OP2KJ6.jpg

Uiteindelijk de hele tafel er mee gevuld, de katten vonden het ook erg interessant.
9UA3tp.jpg

En hierbij alle uitgepakte cadeautjes!
udk5Br.jpg

Heel veel eten, een prachtige VWC mok, stikker en muismat, een daarnaast nog wat versieringen en een cd. Een erg leuk pakket, heel erg bedankt!

............

Bijlagen

• ubbu.jpg
    ubbu.jpg
    318,3 KB · Weergaven: 0
  • erhbgvdsf.jpg
    erhbgvdsf.jpg
    203,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ja mooi is dat hè. Dacht eerst dat er niets op stond, toen zag ik vaag iets en toen heb ik er even heet water in gedaan en daar kwam het logo etc. tevoorschijn!

Veel plezier met de pakketten mannen, maar dat zal wel goed komen lijkt me.

Zo te zien zijn het prachtige pakketten geworden! Ik denk dat ze ook met veel plezier samengesteld zijn. :D Veel plezier ermee!

Dat zeker, we hebben zelf al veel plezier bij het samenstellen van de pakketten, leuk dat ze ook zo goed ontvangen worden! Het is zelfs zo dat wij als crewleden eigenlijk zelf die pakketten wel willen winnen!:p
Ook in de komende pakketten zitten er wat cadeautjes en VWC-items die we zelf al graag zouden willen winnen, dus doe mee! :)

Alle winnaars nog gefeliciteerd met deze mooie pakketten en dat jullie er maar van mogen genieten :D

Dat komt zeker goed! Gisteren met sinterklaas vieren het tafelkleed, slingers, servetjes en bakjes al gebruikt :)

Back
Bovenaan