Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ook meegedaan. ,maar ben mn gegevens vergeten te melden bij de mail. moet k die nog ff na sturen? die gegevens heb k wel bij de 2e prijsvraag vermeld, is dat voldoende?![]()
De pakketten zullen per post worden toegestuurd en wij vinden het van belang dat deze er uiterlijk zaterdag zullen zijn. Omdat PostNL blijkbaar weer eens een capaciteitsprobleem heeft, zullen de pakketten donderdag met de post mee moeten gaan. Daarom hebben wij de einddatum naar voren moeten schuiven;
Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 16 oktober 2017 t/m 29 november 2017 20.00 uur.
Alle inzendingen na 29 november 20.00 uur zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal uiterlijk 30 december worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail worden gecommuniceerd aan de winnaar(s).
Dus, nog niet meegedaan? Dan heb je nog 25 uur de tijd!![]()
Dit zal november zijn neem ik aan?![]()
Vraag 3 en 5 fout beantwoord.
Ben bij vraag 5 nog wel zo druk aan het rekenen geweest in de ledenlijst .... Waar had ik dit kunnen vinden of geven we dan teveel weg voor actie numero 2 ?
Winnaars van harte ! Laat effe zien wat er allemaal in zit/zat ...![]()
Was het zo simpel ja ? Ik heb de ledenlijst op datum laten selecteren en vanaf die datum geteld ...![]()