[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chips, ik heb eens gewonnen.. ongelofelijk! :D Wow.. ben ik toch zeer blij gemaakt. VWC en Vuurwerktotaal, THNX voor de mooie prijs!! :handsup:

Woahhhh thnx Vwc en China red. Voor deze fantastische prijs!

Ook alle overige winnaars gefeliciteerd en importeurs Bedankt!!

Gefeliciteerd allen. Geniet van de prijs, stuk voor stuk prachtige producten hoor! :handsup:

Wow, ik zie net in de pauze op mijn werk, dat ik 1 van de winnaars ben. Helemaal gaaf dit. Andere winnaars van harte gefeliciteerd :applause:

Heren van VWC : thnx :thumbup:

Ps : ik heb de Hardcore Helium van Rubro gewonnen, maar ik kan hier totaal nog geen info over vinden. Dus ik ben zeer benieuwd :angel:

Wow, SUPERVETTE prijs !! :handsup::cool:
Nogmaals dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt ...

Van harte gefeliciteerd met deze hele dikke bakken, dat wordt genieten hoor.

Ps : ik heb de Hardcore Helium van Rubro gewonnen, maar ik kan hier totaal nog geen info over vinden. Dus ik ben zeer benieuwd :angel:

Is een nieuwe bak dit jaar. En wij hebben de beelden gezien, en die is DIK! Voor mij staat deze stipt op 1 om in de gaten te houden van Rubro. Je hebt er niets aan deze opmerking, maar geduld wordt beloond haha.

Van harte gefeliciteerd winnaars! Stuk voor stuk hele dikke prijzen! Dat wordt genieten!

Dank ook aan de importeurs die dit mogelijk hebben gemaakt!

:applause:

Iedereen gefeliciteerd nogmaals!

Wij krijgen sinds 1 augustus al mails of de eerdere mail wel is ontvangen met nogmaals/alsnog de antwoorden. Mogelijk hebben wij niet alles juist ontvangen, ik zie ook een reactie van Dionysus hier in het topic, die is ook niet te vinden. Of het daadwerkelijk (op tijd) gestuurd is, daar willen wij niet aan twijfelen, maar het maakt wel duidelijk dat wij moeten werken aan een auto-reply zoals eerder in dit topic voorgesteld.

Iedereen gefeliciteerd nogmaals!

Wij krijgen sinds 1 augustus al mails of de eerdere mail wel is ontvangen met nogmaals/alsnog de antwoorden. Mogelijk hebben wij niet alles juist ontvangen, ik zie ook een reactie van Dionysus hier in het topic, die is ook niet te vinden. Of het daadwerkelijk (op tijd) gestuurd is, daar willen wij niet aan twijfelen, maar het maakt wel duidelijk dat wij moeten werken aan een auto-reply zoals eerder in dit topic voorgesteld.

Ik kan je precies laten zien wanneer het verstuurd is hoor. En heb de antwoorden maar 1 x gestuurd

Edit: Mail in PM

Ben benieuwd wat voor een bak die Undercover van Vuurwerktotaal is. Kan hier ook nog niets over vinden. Dikke verrassing dus. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan