[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was denk ik een van de laatste.

Maar vond hem eerlijk gezegd ook wel lastig. Ik twijfel dan ook wel over twee antwoorden.

Hoe dan ook een geweldige mijlpaal, 15 jaar VWC. En een leuke prijsvraag natuurlijk.

Het waren lastige vragen inderdaad! Over vraag 1 had ik ook nog lang gedaan, want ik kon me herrinneren dat er een zeker ( admin ) lid gegrafeerd stond in m'n geheugen als oprichter. Iemand die nu zo goed als niet meer actief is.. maar ik kwam ook op iemand uit die wel erg actief is. Geen idee of het strikvraag was maar die heb ik dan maar creatief ingevuld :)

Dit was een leuke prijsvraag waarbij je ouderwets door alle topics moet speuren.
Dit waren mijn antwoorden..

Ik ben benieuwd wat jullie hadden.
1. Door wie is VWC opgestart op 1 juli 2005?

Door 4 vrienden Mattenfreak, Gerwin, Guy, Jupilerfreak met als aanvoerder Mike (mattenfreak)

2. Waarmee pakten wij uit bij het 10-jarig jubileum van VWC?

Een vuurwerkshow op de Zena Trophy “Volgas met VWC” en er was speciale merchandise te bestellen ter ere van het jubileum.

3. Aan welk TV programma deed een ex-moderator mee?

Ik Wed Dat Ik Het Kan.

4. Met welke site ging VWC op 1 augustus 2007 een samenwerking aan?

www.utbunkertje.nl

5. Op 05-05-2011 was er ergens in NL een grote meeting met VWC, waar was dat?

Laapersveld in Hilversum.

6. Wat was het beste product van 2010 volgende de leden van VWC?

Jaloers – Witte tentenverhuur (marijnvuurwerk)

7. Waarmee vierden wij het 4-jarig bestaan van VWC?

Een nieuwe layout

8. Hoeveel leden hebben zich aangemeld op de eerste dag van VWC?

54 Leden

9. In 2007 bestonden we 2 jaar, hoeveel leden hadden we toen op 1-07-2007?

2936 Leden

10. Aan welke importeur brachten wij ons eerste bezoek ooit? Tip: in dit subforum te vinden

Wollf vuurwerk in 2007

11. Hoeveel 'Aftellen naar...' trailers hebben wij gemaakt?

4 – 2013/ 2014/ 2015/ 2016 Er zijn wel meer countdown filmpjes maar die hebben dus een andere titel.

12. Bij een prijsvraag in oktober 2017 gaven wij de winnende leden zelf de keus voor een gewonnen cake, noem 1 optie uit hun keuzemogelijkheden.

Boerencake 400gr

13. Wie zijn de 2 nieuwste crewleden van VWC?

Djaimy en Arviidd

14. Welke 3 ex-crewleden gingen er eens mee naar China met Marijn Vuurwerk?

Moontan, Gerwin en Kruitsnuiver.

15. Op welke datum doorbraken wij de grens van 10.000 leden?

26-09-2010

Dit zijn de mijne:

Mike en Gerwin

Speciale vuurwerkcrew kleding, muts en stickers

Ik wed dat ik het kan

UT Bunkertje

Hilversum

6. Wat was het beste product van 2010 volgende de leden van VWC? Jaloers - Wittetentenverhuur

Een nieuwe lay-out

8. Hoeveel leden hebben zich aangemeld op de eerste dag van VWC? 58

2936

10. Aan welke importeur brachten wij ons eerste bezoek ooit? Tip: in dit subforum te vinden
Wolff vuurwerk

7

12. Bij een prijsvraag in oktober 2017 gaven wij de winnende leden zelf de keus voor een gewonnen cake, noem 1 optie uit hun keuzemogelijkheden.
Jumbo roombotercake 450gr

Djaimy en Arviidd

Erik,Fred en Gerwin

15. Op welke datum doorbraken wij de grens van 10.000 leden? 26-09-2010

Ik kom op 6 countdown filmpjes, hoewel er feitelijk 4 echt aftellen naar zijn. Bij de eerste had ik alleen Mattenfreak zie ik nu, maar hij was wel de aanvoerder van het stel heb ik het idee. Dus hopelijk heb ik die goed.

Ik kom op 6 countdown filmpjes, hoewel er feitelijk 4 echt aftellen naar zijn. Bij de eerste had ik alleen Mattenfreak zie ik nu, maar hij was wel de aanvoerder van het stel heb ik het idee. Dus hopelijk heb ik die goed.

Welke van mijn 8 countdown filmpjes zijn dan feitelijk geen aftellen naar filmpjes en waarom? Just curious...

Ik kwam ook op 6, die filmpjes van Fallas zijn wel countdown filmpjes maar bevatten geen “trailer” materiaal, daarom heb ik ze ook niet meegeteld.

Ik hinkte ook op beide gedachten Komkommer.

Trouwens, mocht ik in de prijzen vallen, dan doneer ik mijn box (en eventuele andere prijzen later dit jaar) graag aan een WillyMeuf 2020. Dus iemand die vanwege corona of een andere reden een vuurwerkloos oud & nieuw dreigt te moeten vieren (ik hoop/verewacht dat de 'jury' hier wel een mouw aan kan passen).

Vraag 2 en 11 zijn inderdaad lastige en misschien wel de cruciale vragen. Mijn antwoorden op deze vragen:

2. Waarmee pakten wij uit bij het 10-jarig jubileum van VWC? Er is een fantastisch ontwerp gemaakt voor het 10-jarig jubileum en die was vanaf 1 juli 2015 te bestellen op een t-shirt, polo, vest of hoodie! Bij iedere bestelling ontving men een "Ik ben lid van Vuurwerkcrew"-sticker.

Tevens kregen de eerste 10 bestellers van een hoodie of een vest nóg een leuk extraatje; een Vuurwerkcrew muts!

In december kon je een Jubileum December-pakket winnen, bestaande uit een kerstkaart, kerstbal, champagneglas met logo, en een muismat. Er werden 2 pakketten via het forum en 1 pakket via Facebook beschikbaar gesteld. Daarnaast konden 10 leden ook nog eens een supertoffe kerstkaart opgestuurd krijgen.

11. Hoeveel 'Aftellen naar...' trailers hebben wij gemaakt? 6 trailers/films: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 en 2017

De rest van de antwoorden zijn hierboven ook al genoemd. Ben echt benieuwd naar de goede antwoorden en uiteraard ook naar de prijsuitslag.

Jeeez, gezien alle gegeven antwoorden ben ik zoals ieder benieuwd naar de juiste antwoorden.
Maar bij vraag 2. Vond ik de shirts etc te weinig vuurwerk gerelateerd dus ben ik voor de eigen VWC show gegaan bij de Zena Trophy.

Jeeez, gezien alle gegeven antwoorden ben ik zoals ieder benieuwd naar de juiste antwoorden.
Maar bij vraag 2. Vond ik de shirts etc te weinig vuurwerk gerelateerd dus ben ik voor de eigen VWC show gegaan bij de Zena Trophy.

Zat zelf ook te denken aan een show of zoiets, maar kon er nergens iets over vinden. Nu inmiddels wel gevonden, had toch nog beter moeten zoeken. Ik denk dat een combinatie van alle antwoorden het juiste antwoord is. Maarja, wie heeft die combinatie ingestuurd...:bonk:

Vraag 3 had ook Fred kunnen zijn; die was te zien in de tvdocumentaire Schitterend. Het is maar hoe je meedoen ziet. Zal hem wel fout hebben :p

Mattenfreak

Een ontwerp op een t-shirt, polo, vest of hoodie. Bij iedere bestelling ontvang je een "Ik ben lid van Vuurwerkcrew"-sticker. Tevens krijgen de eerste 10 bestellers van een hoodie of een vest nóg een leuk extraatje; een Vuurwerkcrew muts! Lekker voor tijdens de demo's in het najaar.

Ik wed dat ik het kan!

utbunkertje.nl

Laapersveld, Hilversum

Jaloers - Witte Tentenverhuur

Een nieuwe layout

54

2851

Wolff Vuurwerk in 2007

4

Jumbo Roombotercake 450g

Avalanche en arviidd

Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver

26-09-2010

Mijn antwoorden, achteraf gezien had ik vraag 1 uitgebreider kunnen doen, bij vraag 2 wat te vertellen over de andere spullen die je kon winnen. Ook had ik bij die vraag over de trailers wellicht een duidelijkere keuze moeten maken.

Mattenfreak aka Mike

Een eigen show op de Zena Trophy genaamd “Volgas met VWC”

Fred aka moontan bij “Ik wed dat ik het kan!”

Ut Bunkertje

Bij het Bevrijdingsdag vuurwerk in Hilversum

“Jaloers” van Wittetenten verhuur

Een nieuwe layout van de website.

Als we naar de ledenlijst gaan zie je dat er op 20 juni al 4 leden hadden aangemeld.
(https://forum.vuurwerkcrew.nl/memberlist.php?&pp=30&order=asc&sort=joindate) echter ga ik voor het gemak uit van 1 juli 2005 als eerste dag van Vuurwerkcrew, omdat het forum toen online ging. Toen hadden er 54 leden aangemeld.

2936 leden​

Wolff Vuurwerk

Als we de Countdown trailer 2011-2012 en de VWC countdown 2010-2011 trailer niet meetellen zijn er 4 gemaakt, anders 6.

De Fijne cake van de firma Koopmans. (Heel lekkere cake trouwens)

Djaimy en arviid

Moontan, gerwin en kruitsnuiver

26 september 2010

Ik ging voor:

1. Mattenfreak (Mike) en Gerwin (Gerwin)
2. Een vuurwerkshow "Volgas met VWC" tijdens de Zena Trophy om het jubileum met de VWC leden te vieren.
3. Ik wed dat ik het kan (Moontan)
4. Ut Bunkertje
5. Laapersveld te Hilversum
6. Jaloers (Witte Tentenverhuur)
7. Met een nieuwe lay-out van de VWC site.
8. 54 leden
9. 2936 leden aan het begin van de dag.
10. Wolff Vuurwerk in 2007
11. 7 trailers (2011 - 2017)
12. Dr. Oetker Wolken Citroen Zacht & Luchtig 430g
13. Djaimy (Djaimy), arviidd (Arvid)
14. Moontan (Fred), Gerwin (Gerwin) en Kruitsnuiver (Erik)
15. 26-Sep-2010.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag 1 is maar net hoe je het bekijkt. Het eerste lid was Mattenfreak, hij is dus echt gestart met het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan