Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
 Geweldig om te zien hoe hard jullie zijn gegroeid al die jaren! Zelf ook al enige tijd lid en vind het geweldig om te zien hoe jullie steeds verder weten uit te breiden en het leden aantal steeds verder toeneemt!
 Geweldig om te zien hoe hard jullie zijn gegroeid al die jaren! Zelf ook al enige tijd lid en vind het geweldig om te zien hoe jullie steeds verder weten uit te breiden en het leden aantal steeds verder toeneemt!

Hopelijk is mijn e-mail aangekomen want na zo lang al lid te zijn en vrijwel al die jaren mee te hebben gedaan met de prijsvragen, begin ik toch te twijfelen of mijn e-mail niet in de spam terecht komt, want heb nog nooit een (hoofd)prijs gewonnen waarbij ik mijn antwoorden via e-mail moest verzenden. Ik zou het toch veel fijner vinden wanneer er vanuit jullie mailbox een auto reply zou komen, misschien toch een optie?
toch zou een auto-reply best handig zijnJe hebt geen tegenbericht dus is het helemaal goed gekomen, je was een van de snelste inzenders!