[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal, knap werk! Het is een levendig forum waar genoeg besproken wordt gedurende het hele jaar.

Van Harte gefeliciteerd! En een dikke pluim voor alle mensen die dit belangeloos mogelijk maken!

Voor mij VWC sinds 2009 onlosmakelijk verbonden met mijn hobby. Deze online community hoort er voor mij bij zoals de oliebol op de 31ste. Zonder dit informatieve platform zou mijn hobby en die van menig andere er anders uitzien. Hoeveel demo's en shows ik last minute heb bezocht omdat ik ze hier tegenkwam... de mensen die ik heb mogen ontmoeten. Producten die ik uitgeprobeerd heb omdat ik getriggerd werd door een post, die ik anders nooit gekocht had. En ga zo maar door!

Allemaal dankzij VWC! Ge-wel-dig! Nogmaals van harte gefeliciteerd en zet hem op de komende 15 jaar!

Ten eerste zou ik zeggen, Van harte gefeliciteerd met jullie 15 jarig bestaan.
Gemaakt door liefhebbers voor liefhebbers is het gevoel wat ik bij me draag als ik dagelijks dit forum bezoek.
Een welverdiend succes!
Dit forum is sinds 2008 onderdeel van mijn dagelijkse bestaan.
Houdt de liefhebber in me dagelijks bezig en ook is de sfeer altijd top!

Op naar de 20!

Ga van de week eens goed zitten voor de prijsvraag.
Is helemaal super dat jullie dit doen.

Gefeliciteerd met deze geweldige mijlpaal. De prijsvraag gaat voor mij wel lastig worden aangezien ik nog niet heel lang meekijk hier. Toch ben ik blij dat ik hier dagelijks bezig kan zijn met onze passie. Laten we hopen dat het nog lang voort kan blijven bestaan.

(Ex)Crewleden,

Gefeliciteerd met deze mijl paal! Dat er nog vele jaren mogen volgen vol vuurwerk en shows. Begin jaren van mijn account niet echt actief geweest maar laatste jaren steeds meer.

Ook de leden die actief bij hebben gedragen aandit forum alsmede de winkeliers ook bedankt!!

Met elkaar is dit forum geworden tot wat het nu is!!!

Strakke prijsvraag en gave prijzen. Dank je wel crew en importeurs voor het mede mogelijk maken van deze prijsvraag.

Heb ook een poging gewaagd! Succes allen!!

Woehoee, gefeliciteerd Vuurwerkcrew!:handsup: Geweldig om te zien hoe hard jullie zijn gegroeid al die jaren! Zelf ook al enige tijd lid en vind het geweldig om te zien hoe jullie steeds verder weten uit te breiden en het leden aantal steeds verder toeneemt!

Super leuke prijsvraag om dit te vieren en heel gaaf dat alle importeurs hieraan mee doen, bedankt! Succes allemaal met de vragen!:)

Op naar de volgende mijlpaal!:D

Van harte gefeliciteerd crewleden en forumleden. Zelf ben ik een xx aantal jaren crewlid geweest van dit geweldige forum. Weet daarom ook wat een werk erin gaat zitten, nog maar niet te spreken over de vrije tijd.

15 jaar, wat een mijlpaal. Jongens, ik neem er 1tje op jullie en op het forum. Proost.

Gefeliciteerd met het jubileum! :handsup:

Een hele mooie prijsvraag. Voor mij veel zoekwerk maar ik ga een poging wagen.

Ik ben geen fanatieke poster maar bekijk wel veel op het forum.

Bedankt crew leden en forum leden.
Keep it up! :thumbsup:

Ik ben slechts twee jaar lid, maar kijk al minimaal twee keer zo lang mee op het forum. Ontzettend tof om een klein deel uit te mogen maken van een community van enthousiaste, gelijkgestemde liefhebbers van toch wel een van de mooiste dingen die er is :)

Wat betreft de prijsvraag was het een ware schatkist aan informatie die je open trekt. Van een geschiedenisles over het ontstaan van dit platform tot oude video's waar ik toch weer een flinke tijd in ben blijven hangen. Top!

Dan resteert mij nog de huidige (en voormalige) crewleden te bedanken voor hun inzet gedurende de afgelopen 15 jaar en laten we hopen dat wij deze traditie minimaal nog eens 15 jaar lang vol trots kunnen voortzetten. Ik kijk nu al uit naar de opening van het countdown gedeelte!

Hey wat een leuke actie! Bijna vanaf het eerste uur lid hier, en nooit meer weggegaan. Kleine tussenpauzes gehad maar toch over het algemeen constant aanwezig. Veel gelezen, veel geleerd en vooral veel plezier gehad.

Als kleine jongen met beperkt budget toch elke keer een mooie collectie samen kunnen stellen door VWC. Nu als flink wat groter jongetje nog steeds de baas in de straat door alle filmpjes en ervaringstopics.

Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de vele uren hard werk die er voor gezorgd hebben dat ik elk jaar met mijn o&n kriebels een plekje had (en nog steeds heb) om deze te delen met gelijkgestemden! Ik weet dat ik een rare hobby heb, maar op VWC zitten gelukkig nog meer van die rare snuiters, dus laten we samen raar zijn en onze passie blijven delen!

Crew bedankt, keep up the good work en ik ga zeker meedoen aan deze prijsvraag :)

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met dit Wonderschone mijlpaal! Vuurwerkcrew blijft groeien en hopelijk kunnen we meer verzet leveren tegen een verbod!

Hopelijk op nog 15 jaar vuuurwerkcrew met consumenten vuurwerk :D

Ik geniet elk jaar weer en wil jullie bedanken voor de nieuwe contacten en vrienden die ik hier heb ontmoet!

De inzendingen blijven binnen komen, gaaf om te zien. Voor de gene die nog niets heeft ingezonden, je hebt nog iets meer dan een week de tijd om dikke prijzen te winnen.

Aankomend weekend mijn antwoorden nog een keer checken, en dan ga ik ‘em ook insturen. Mooie prijsvraag was het, goede vragen :thumbsup:

Allen gefeliciteerd!
Ben nog niet lang actief als lid, ongeveer 2 jaar gok ik, wel langer het forum aan het doorlezen :)
Genoeg mooie producten kunnen vinden via dit forum, die ik anders niet had gevonden, dank daarvoor!

Crewleden, (ex)Crewleden, Importeurs en natuurlijk alle users van VWC! :
Van harte Gefeliciteerd met het 15 jarig jubeleum! :handsup:
Op naar de volgende 15 jaar :thumbsup:

De prijsvraag net verzonden, het was een lastige maar een hele leuke prijsvraag!

Succes allemaal! :thumbup:

Laatst bewerkt:
Hier ook even uitgebreid de tijd genomen voor deze geweldige prijsvraag. Uiteraard alleen voor de lol, maar moet zeggen dat de sfeer er meteen goed inzit. Echt leuke vragen en heb voor een paar vragen echt wel even moeten zoeken. Het leuke daarvan vond ik, dat ik weer in topics terecht kwam die ik een ruime tijd geleden voor het laatst heb bekeken en een aantal zelfs pas voor het eerst. Daarnaast is de prijzenpot natuurlijk bizar en is het super dat dit gerealiseerd kan worden om het jubileum te vieren.

Heb je nog niet meegedaan?! Doe dat dan zeker. Naast dat het uitermate sfeerverhogend en vooral leuk is, is de prijzenpot ook nog nooit zo groot geweest.

Hopelijk is mijn e-mail aangekomen want na zo lang al lid te zijn en vrijwel al die jaren mee te hebben gedaan met de prijsvragen, begin ik toch te twijfelen of mijn e-mail niet in de spam terecht komt, want heb nog nooit een (hoofd)prijs gewonnen waarbij ik mijn antwoorden via e-mail moest verzenden. Ik zou het toch veel fijner vinden wanneer er vanuit jullie mailbox een auto reply zou komen, misschien toch een optie? :)

Hopelijk is mijn e-mail aangekomen want na zo lang al lid te zijn en vrijwel al die jaren mee te hebben gedaan met de prijsvragen, begin ik toch te twijfelen of mijn e-mail niet in de spam terecht komt, want heb nog nooit een (hoofd)prijs gewonnen waarbij ik mijn antwoorden via e-mail moest verzenden. Ik zou het toch veel fijner vinden wanneer er vanuit jullie mailbox een auto reply zou komen, misschien toch een optie? :)

Je hebt geen tegenbericht dus is het helemaal goed gekomen, je was een van de snelste inzenders!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan