Prijsvraag 1 Vuurwerkplanet.nl [WINNAAR BEKEND]

Gefeliciteerd Stuifie! Erg toffe prijs.
Wie weet kan je deze straks ophalen in beverwijk , volgens mij staat die toch al op de afhaal route planning 😉

Gefeliciteerd Stuifie!

Ik had het antwoord goed ingestuurd. Moet zeggen dat het wel een gokje was gezien ik een zwarte marker gebruikt had en sommige woorden overliepen in elkaar. Al met al een leuke puzzel op naar de volgende.

Ik had een Code Red gewonnen maar naar mate het gesprek over de telefoon vorderde vroeg hij of ik iets nieuws wilde proberen omdat ik de Code Red al een keer geschoten had. Ik heb de keus volledig bij Lesli gelaten en ben uiteindelijk verrast met een doos waarvan ik de naam niet eens kan spellen.. Omikami Heat. Ben benieuwd ;)
6A7E6A1B-E9F6-4D81-AB77-AD1E6FC4C563.jpeg

Ik had een Code Red gewonnen maar naar mate het gesprek over de telefoon vorderde vroeg hij of ik iets nieuws wilde proberen omdat ik de Code Red al een keer geschoten had. Ik heb de keus volledig bij Lesli gelaten en ben uiteindelijk verrast met een doos waarvan ik de naam niet eens kan spellen.. Omikami Heat. Ben benieuwd ;)
Bekijk bijlage 1806843

Mooi, kunnen we elkaar de hand schudden haha. Deze box ook mogen ontvangen nav de prijsvraag, zal vandaag ook wel ff fotootje posten in dat topic.

Back
Bovenaan