Prankster laat ware aard zien...

Iedereen reageert hier heel geschokeerd, maar de jeugd doet niet anders met vuurwerk.

Thunderkings uit de hand schieten, thunderkings in de hand houden tot het lontje bijna is opgebrand en dan in de lucht gooien. Cakes onder voet houden en horizontaal schieten, vuurpijlen in de grond..

En zo kan ik nog wel even door gaan. Ja, ik vind het ook kansloos maar het verbaast me niks dat hun zo'n soort filmpje plaatsen.

Leuk zolang het goed gaat..mocht het dan mis gaan moeten ze ook niet piepen achteraf. :p

Iedereen reageert hier heel geschokeerd, maar de jeugd doet niet anders met vuurwerk.

Thunderkings uit de hand schieten, thunderkings in de hand houden tot het lontje bijna is opgebrand en dan in de lucht gooien. Cakes onder voet houden en horizontaal schieten, vuurpijlen in de grond..

En zo kan ik nog wel even door gaan. Ja, ik vind het ook kansloos maar het verbaast me niks dat hun zo'n soort filmpje plaatsen.

Ja en daarom moeten er niet van dit soort kansloze filmpjes online worden gezet, zeker niet door gasten die toch een voorbeeldfunctie hebben. Van hun volgers is 90% onder de 16 jaar en die kijken erg op tegen dit soort gasten. Als zij het normaal laten ogen dat je met vuurwerk stomme dingen kunt doen, kopiëren ze dit gedrag gelijk.

Echt waar hoe dom kun je zijn alleen maar om likes te krijgen.

Laatst bewerkt:
Vloggers:frusty:
Ik heb de film gerapporteerd:
Schadelijke gevaarlijke acties > Misbruik van vuur of explosieven > 2:10, Verkeerd gebruik van vuurwerk.

Hopelijk word het verwijdert..

Als iedereen nu even die video rapporteert!!

Ik heb die jongens gesproken met de Trophy; nul verstand van vuurwerk.
Uiteraard waren ze daar uitgenodigd voor de youtube hits.

vrij kansloos.

Hopen dat ze niet meer komen op de thropy deze gasten en de filmpjes verpesten de traditie.
Niet thropy waardig en zeker geen zena hopen dat ze afstand van prankster doen.

Wat nitraatjes afsteken oke.

Maar een cake onder je schoenzool nee dit gaat echt nergens over.
Goed voer voor arno bonte dankje wel

Het is een feit dat het al veel gebeurt, helaas. Maar waar velen zich het hele jaar hard maken om vuurwerk een positieve draai te geven naast alle negativiteit, komen deze gasten flink onder de aandacht met exact het tegenovergestelde. En 3x raden wat bij de mensen blijft hangen...

Het gaat nog niet eens zo zeer over wat ze doen, want dat gedrag kan je niet echt veranderen. Het gaat erom dat zij dit delen met iedereen waarbij ze heel goed weten wat hun doelgroep is en dat zij een voorbeeldfunctie hebben.

Als je een groot publiek hebt, moet je daar ook ook rekening mee houden.

Het is een feit dat het al veel gebeurt, helaas. Maar waar velen zich het hele jaar hard maken om vuurwerk een positieve draai te geven naast alle negativiteit, komen deze gasten flink onder de aandacht met exact het tegenovergestelde. En 3x raden wat bij de mensen blijft hangen...

Het gaat nog niet eens zo zeer over wat ze doen, want dat gedrag kan je niet echt veranderen. Het gaat erom dat zij dit delen met iedereen waarbij ze heel goed weten wat hun doelgroep is en dat zij een voorbeeldfunctie hebben.

Als je een groot publiek hebt, moet je daar ook ook rekening mee houden.

Ja precies mattenfreak, we zijn eindelijk op de goede weg, komen deze knuppels even ''stoer'' doen.

Vooral triest omdat je ze toch wel op een leeftijd zou schatten waarop ze dit soort zielige dingen niet meer doen. Het is meer een actie van een 14/15 jarige, maar dat is natuurlijk hun doelgroep..

Misschien met z'n allen even flink disliken/rapporteren? Ik doe mee.

Euhm, aanzetten tot vandalisme in speeltuintje?

Het geestelijk niveau van spelen in de zandbak hebben ze wel!

beetje kansloos deze lui. Je weet inderdaad dat er veel kids kijken en dat ga je dit soort dingen doen. Ik ga hem rapporteren. Jammer deze hersenloze gasten die het lekker kunnen verknallen voor anderen.
greetzz

Heel erg jammer weer, gewoon weg kansloos. Hebben ze meegewerkt aan een liefhebbers festijn en dan gaan ze zich zo gedragen.

Heel erg jammer weer, gewoon weg kansloos. Hebben ze meegewerkt aan een liefhebbers festijn en dan gaan ze zich zo gedragen.

Daar wil ik ook nog wel iets over zeggen.
Volgens mij heeft Gijs 'hun' show geschreven.
Omdat de heren te laat kwamen op de Trophy is een gedeelte van het vuurwerk door mij en Gijs voorzien van ontstekers.

klopt Fric,gewoon bijna een uur te laat volgensmij..van mij mogen ze dit jaar weg blijven daar.
laat het panorama dames team maar weer komen. :p
zeer trieest filmpje idd,heb ook niet afgekeken.

Het zijn inderdaad niet eens jochies van een jaar of 14 maar volwassen kerels. Ik bedoel, wtf??? Wie doet zoiets?

Wat een gigantische kneuzen.

Ook hier mijn vraag zoals ik hem op FPM stelde,wat mis ik?Ik kan het filmpje niet bekijken door mijn Duitse Provider,maar ik zie wel staan Vuurwerk afsteken zoals het NIET moet en ook een WAARSCHUWINGSbericht onder het filmpje zelf op You Tube!

Ja, zo kunnen we natuurlijk alles wel filmen en op YouTube plaatsen.

Wat gaat het volgende filmpje van deze jongens zijn? Een willekeurige vrouw aanranden en dan met het volgende excuus komen:

Maar we deden het om een voorbeeld te stellen, om mensen te laten zien hoe het juist niet moet!

Uhu. Ik vind het moeilijk dat te geloven, maar als jij dat wel wilt doen ben je daar natuurlijk vrij in...

Gerapporteerd en gedisliked.

Deze video melden
Hartelijk dank voor het indienen van je melding. Je hebt ons de volgende informatie gestuurd:
Probleem gemeld:
Schadelijke gevaarlijke acties > Misbruik van vuur of explosieven
Tijdstempel geselecteerd:
0:05
Aanvullende informatie:
Misbruik van vuurwerk, met een doelgroep van voornamelijk jongeren, die tegen deze gasten opkijken, levensgevaarlijk.

Back
Bovenaan