Power of Gold [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5031
Artikelnaam: Power of Gold
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 208 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: 19 shots cake met 2 salvo's: gouden brocades vergezeld van rode en groene glitters.
Tijdsduur: +/- 20 seconden
Stijghoogte: ca. 35meter
Richtprijs: 24,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Goud in combinatie met groene en rode glitters?
ben benieuwd, hopen dat deze en natuurlijk ook de andere cakes van deze lijn goed zijn uitgewerkt.

ik moet zeggen, het klinkt veel belovend, maarja het blijft natuurlijk afwachten op film matriaal (van een demo) voordat we denken heel wat te hebben en dat het alsnog tegenvalt.

ben zeer benieuwd.

Prachtige batterij. 19 schoten en 25 euro, dezelfde prijs als de Extreme Salute van VuurwerkTotaal.

Vind dit een erg mooie cake, als de effecten echt zo groot zijn als op dit filmpje wordt dit zeker een topper (ondanks de heel klein beetje hoge prijs :p)

Mooie cake! Effecten springen er mooi uit! Volgens mij is het gewoon de Extreme Salute in een nieuw jasje? Of heb ik het mis?

Deze heeft nagenoeg dezelfde effecten als de Nakin Fire, alleen hoe ze nu bij die 2 salvo's komen :shocked: Bedoelen ze daarmee niet 2 verschillende effecten soms....

Ja, ziet er uit als de Nakin Fire en als de eerste cake van 't 16sh. assortiment. Dan is die laatste rendabeler. Maar dit is ook een erg mooie cake hoor, goud blijft goed hangen.

Fatsoenlijke pot goud voor 25 euro maar mijn voorkeur gaat voor die 5 euro meer toch uit naar de Nankin Fire vanwege de betere finale.

Mooie cake, zoals hier boven te zien is. Vraag mij alleen af waarom er steeds om en om een groot en vol boeket wordt afgewisseld met een klein en ietwat mager boeket?

Jammer, het zou de cake voor mij onweerstaanbaar maken.

Ik denk dat ik als Brocade cake een alternatief moet zoeken, alhoewel prijs heeft ook nog wat invloed:D..

Ik ga even kijken naar de Nankin Fire!

Vond deze zeker mooi voor 25 euro.
Maar de boeketten waren vrij groot waardoor het geheel wat magertjes over kwam.
Ondanks alles tog een leuke betaalbare cake.

Wat een pracht van een cake zeg! Vorig jaar niet gehaald, maar dat kan dit jaar zo maar anders zijn. Denk wel dat je dit de evenknie van de oude extreme salute kan noemen, ondanks dat er van deze maar een versie is.

Filmpje van deze cake, HD:

deze komt op cekers weer in mijn collectie zeker meer waard dan ik had verwacht!
goed tempo en de straat was enorm verlicht toppertje! en een blijvertje!!!

Back
Bovenaan