Power of Gold [Uitloop]

Jammer dat deze cake niet meer wordt verkocht bij ons ziet er mooi uit
Beetje te vergelijken met de pyro delight van herlat.

ik zou dan voor de wonderfull sky gaan ..
ook een mooi alternatief, deze is nog wel te verkrijgen.

Ik kan ze beide krijgen voor 17/18 euro :D. Is er iemand die ze live gezien heeft en één van beide er echt bovenuit vind springen? Als ik de filmpjes zo bekijk zijn ze redelijk gelijkwaardig.

ik heb vernomen dat er een nieuwe versie van komt een stukkie groter,
maar china red is altijd relatief later met alle informatie.

komt ook door de opzet van de organisatie,

" Deze stichting levert vervolgens het vuurwerk, wat zij zelf importeert en inkoopt, aan 20 vuurwerkondernemers, goed voor 30 winkels verspreidt over Nederland." zo is het ooit begonnen

het is inmiddels wel stukken groter maar het blijft een stichting ...
waarbij het doel is goed vuurwerk te laten produceren , waarna het aan de leden is om er geld aan te verdienen. ik hou wel van deze opzet scheelt weer een tussen partij met winst marge.

maar even ontopic ik ga wel even kijken of ik een foto kan regelen van de nieuwe versie

ok ik weet het het is geen beste foto maar beter als deze kan ik op dit moment niet krijgen.

IMG-20141009-WA0027.jpg

het is de oude versie alleen dan in alles groter.
ik hoop dat deze meer aandacht krijgt als de vorige en die was al vet.

kwam ineens dit filmpje tegen op het net en volgens mij is dit een ander filmpje

maar is het ook de nieuwe ..

https://www.facebook.com/makkelievuurwerk2

kijken onder power of gold,
en er staan meer filmpjes online van nieuwe producten.
dit is namelijk een filmpje wat al sinds mei 2014 online staat

en volgens mij hetzelfde als hierboven geplaatst door nemmie.

heel apart allemaal.

ik heb net even zelf goed zitten vergelijken maar dit is een oud filmpje
de nieuwe heet trouwens de power of gold +

Power of gold gaat alweer een paar jaar succesvol mee. Toch hebben we hem dit jaar verbeterd.

De tubediameter van deze reus is 30mm.
Met een tubelengte van 225mm; groter is er niet!!
Met een kruit gewicht van 440.6 gram is dit natuurlijk een Cake die echt is gaan meetellen.
Grote boeketten sieren het luchtruim.

Effecten:
Red glitter mine - Burst brocade+red glitter
Green glitter mine - Burst brocade+green glitter

(bron website chinared.nl)

Leuk dat de Power of Gold vernieuwd, en hopelijk verbeterd, is. Vind het zelf ook wel handig dat de naam daadwerkelijk is aangepast naar Power of Gold+, zodat je meteen weet met welke versie je te maken hebt. Deze komt er wel bij dit jaar:)

Dit volgens de site van china red het nieuwe filmpje.

Zal deze cake ook in één van de !strictly boxen zitten vraag ik me dan gelijk af

Yup, 15cm vs 22,5cm. Soms merk je het verschil niet qua effect grootte doordat de lagere cake het effect lager knalt dan dat van de hogere cake. Zie het zo ook bij kleine en grote vuurpijlen. Burst is dan wel vaak goed te onderscheiden alsmede de volheid van het effect.

Vond de effecten van deze maar klein en niet mooi uitgewerkt. Legt het af tegen Wonderfull Sky (16,95)

Back
Bovenaan