Pounding Napalm

Na mijn mening ging die fluit echt super hard het galmde gewoon door je oren . Echt super product. En goed betaalbaar in de freak acties

Fluit is inderdaad harder en scheller dan doet overkomen op film. Vond hem geweldig en staat ook voor dit jaar weer op de lijst.

Twijfel tussen deze of de gravity van rubro iemand ze allebei gehad?

Jazeker allebei gehad! Er zit wel een verschil tussen deze 2, naast het prijsverschil. De Gravity schiet in een snel tempo shot voor shot. De fluit is fel en vooral erg lang met hoog in de lucht nog een effect. De Pounding Napalm is ook fel maar schiet in salvo's en een stuk minder hoog met ook in elk shot een effect. De beleving is door het verschil in hoogte en lengte van de fluit en natuurlijk door de salvo's wel totaal anders. Ligt er dus echt aan wat je zoekt en zelf gaaf vindt...

Jazeker allebei gehad! Er zit wel een verschil tussen deze 2, naast het prijsverschil. De Gravity schiet in een snel tempo shot voor shot. De fluit is fel en vooral erg lang met hoog in de lucht nog een effect. De Pounding Napalm is ook fel maar schiet in salvo's en een stuk minder hoog met ook in elk shot een effect. De beleving is door het verschil in hoogte en lengte van de fluit en natuurlijk door de salvo's wel totaal anders. Ligt er dus echt aan wat je zoekt en zelf gaaf vindt...

De gravity heb ik trouwens al een paar keer gehad het gaat me vooral om de fluit.Vind het lastig in te schatten zo op video hoe hard deze fluit gaat maar deze is wel mooi zo in salvo`s.

Deze is niet zo hard als de gravity....maar meer een fluit met keelpijn zullen we maar zeggen. Wel mooi overigens

Twijfel tussen deze of de gravity van rubro iemand ze allebei gehad?

Heb ze ook allebei gehad. De fluit van de Gravity is zeker beter.

Ik vind dat je deze 2 cakes niet kan vergelijken, want lijken echt niet op elkaar.

Bij deze cakes gaat het mij om de fluit. Persoonlijk vind ik de Gravity dan overduidelijk beter.
Ik vond de Pounding Napalm qua fluit erg tegenvallen en neem hem dan ook niet weer.

Foto:

poundingnapalm.jpg

Vind het een hele fijne cake. Lekkere fluiters en leuke boeketje.
Deed het gister op de demo ook weer goed.

Back
Bovenaan