[POLL] - Beste COMPOUND van 2025

De Total Display Show 400' Shots verdiend zeker een prijs als beste compoud, gezien prijs/kwaliteit verhouding, wat een beuker van een bak blijft dit!
En de Flash of The Gods 2.0 heeft ons ook mega verrast! Heel mooi blok met felle kleuren, afwisseling en goede burst! Aanrader!

Voor mij was de Sensation 5 de topper. Zeker als je naar prijs/kwaliteit kijkt en dat doe ik vaak wel.
Er zijn vast betere/hardere compounds zoals de Firestarter maar voor 6/7 tientjes heb je met de Sensation 5 echt een pronkstukje in huis.

Eervolle vermelding voor de Gold Navy en de Firestarter.

Beste importeur is wat mij betreft Wolff vuurwerk, ze hebben prachtige kooiloze producten in de markt gezet.

Daarom is mijn beste compound de juggernaut, prachtbak!!

Atlatis lion van rubro! Fantastisch mooie en heldere kleuren! Goede hangtime, goede burst en brede boeketten! Prijs wel iets wat aan hoge kant, maar zeker wel waard voor wat je krijgt!

Exquisite fantasy van Riakeo! Ik hou echt van kleuren in de lucht en heel veel tempo! Dan is dit echt een top bak! Had hem zelf niet maar werd wel geschoten waar ik was! En was zeer onder de indruk! Top bak

Back
Bovenaan