[POLL] - Beste CAKE van 2025

Magnum Caïro Crackling -> Deze 2025 batch was weer een puur genot.
Wolff Golden Tower cake 3 -> Schitterende 30mm goud effecten.

De beste cake was dit jaar voor mij de Snow Blind van Vuurwerkmania, dikke boeketten met blinkers en blauw, diverse shapes, goede finale.
Prijstechnisch goed, kwalitatief echt subliem en iedereen onder de indruk, absoluut de favoriet.

Om ook een tweede cake te benoemen die ook absoluut prachtig was met de mines en de grote boeketten met felle kleuren tussen de blinkers; de Kingpin van Wolff.

Laatst bewerkt:
Dit jaar een stuk geminderd met cakes, maar de cakes die in de collectie zaten waren echt top.

De Cupido is voor mij de nummer 1. Wat een mooi product. Groots en toch zo sierlijk. Na mijn weten de enigste cake met dit effect. Alleen bij de Killer Mutant zie je het terug komen, maar dan steekt de Cupido er met kop en schouders boven uit.

Mijn tweede stem gaat naar de Kingpin van Wolff. Wat een beuker! Na jaren het moeten missen van de Red Heat is hij zo te zien weer terug in een ander jasje.

Had graag de: Philadelphia Spitters, Sydney Sunrise en de Hanging and Banging een stem gegund.

Ik vind dat prijs ook een grote rol speelt en daarom kies ik voor de Booster500.

Deze cake verkoopt als een malle, is ontzettend leuk geprijsd, heeft een heerlijk tempo, mooi effect en bovendien een heerlijke burst. Alles bij elkaar opgeteld is dit de beste cake!

Kingpin van Wolff… de tandjes wat was die hard!

Orange Pride van Voltt! Erg mooi met dat oranje!

Back
Bovenaan