Stuifie
VWC lid
Kortom, blindeer eerst alle ramen van alle buren voordat je cat 1 afsteekt in decemberKlopt, we weten niet de geschiedenis van de betrokkene en of het hele verhaal wel wordt verteld.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kortom, blindeer eerst alle ramen van alle buren voordat je cat 1 afsteekt in decemberKlopt, we weten niet de geschiedenis van de betrokkene en of het hele verhaal wel wordt verteld.![]()

Stuur me een tikkie.. kun je nog wat extra cat1 vuurwerk kopen zodat je extra lang kan genieten samen met je zoontje en buurtgenoten.Wonend in het mid-westen van NL. Ergens van de week politie op bezoek gehad.....
Voor zowel plek als tijd/dag ga ik niet specifieker zijn.
Maar potverdorie. Om alvast te "oefenen" voor oudjaarsdag, had ik samen met mijn zoontje van de week wat kinder vuurwerk gehaald bij de action en lidl. Met grootste lol een veel te grote vuurwerkbril opgezet, en met zn aansteeklontje hebben we de grootste lol gehad met het vuurwerk.
Paar keer, naar buiten geweest, ontzettend leuk.
Jammer genoeg wonen er in de buurt Niet Sociale Bemoeials'ers want de politie stond later aan de deur. Ze hadden tips gekregen dat ik/wij illegaal vuurwerk aan het afsteken waren.
Ik heb ze lachend als een boer met kiespijn het bergje afgestoken vuurwerk laten zien, en de tas met het restant. Was niet genoeg, huis en schuur elke m2 bekeken. Binnen 15 minuten liepen ze, enigszins teleurgesteld, weer weg.
Als de Niet Sociaal Betrokken'ers nu al in de telefoon klimmen om de politie te bellen na ca 2* 10 cat 1 fonteinen.... Wat gaan ze van oud en nieuw vinden? En tot oud en nieuw ga ik natuurlijk met mn zoon elke dag wat cat1 afsteken, nu helemaal. Ga ik nu meerdere keren de politie op bezoek krijgen?
Ik vindt dit op zoveel manieren jammer. Goed hoor. Trots op mijn Nogal Schijtende Buurtbewon'ers. Zo. Mijn irritatie is er ook weer enigszins van mij af geschreven.
Goedenavond!
Dat is echt letterlijk 1 belletje van een seconde of 15 en ze staan binnen met een bevel van binnentreding. Je zou hiermee dus een seconde of 15 kunnen winnenAls ze geen van beiden kunnen overleggen/laten zien dan kijken ze maar effe,en komt er bij mij niemand binnen
Als ze dat zo graag willen, gaan ze maar een bevel aanvragen bij een ovd of een ovj ,zo niet lekker buiten blijven man,ben niet gek , ongeacht de redenen overtreding op basis van een economisch delict geeft ze geen enkele extra bevoegdheid in deze,is geen sprake van evt handel of dergelijks en dan hebben ze nog steeds een bevel nodig (zover ik weet)
Precies dit..Artikel 20 Wet Economische Delicten geeft de agenten op straat een bijzonder lage drempel om een woning te doen binnen treden. Een telefoontje is genoeg om een machtiging te regelen. We hebben het dan enkel over binnentreden en zoekend rondkijken.
'Voor zover dat redelijkerwijs nodig is voor de vervulling van hun taak' is en dus niet 'een redelijke verdenking van een strafbaar feit' zoals jij zegt. Nogmaals, een machtiging stelt als het gaat om de WED niks voor. Ik spreek uit ervaring.
Een melding illegaal vuurwerk in combinatie met vuurwerk, ongeacht de klasse, afsteken is dus al voldoende. Daarbij weten wij de geschiedenis van onze betrokkene niet. Misschien is hij al vaker in aanraking gekomen met de politie door vuurwerk.
En art. 23 van de Wet Economische Delicten geeft de agenten op straat weer een lage drempel om vervoermiddelen te onderzoeken. Daar gaan jaarlijks ook aardig wat discussies over op het forum. De politie mag gewoon teringveel wanneer het gaat om vuurwerk (WED), bij grenscontroles mogen ze geloof ik nog meer maar die wetten heb ik nooit hoeven leren.
Max 25 kilo F2 in huis en je kunt met een gerust hart je gang gaan. Toegestane aantal kiloâs F1, als bekend, is onbegrensd.Kortom, blindeer eerst alle ramen van alle buren voordat je cat 1 afsteekt in december![]()
![]()
Mijn ervaring is dat het erg van de situatie afhangt en van wie je precies aan de deur krijgt.kan weg.
Wat was de reden van hun bezoek?Mijn ervaring is dat het erg van de situatie afhangt en van wie je precies aan de deur krijgt.
Tijdje geleden kreeg ik ââs avonds laat ook bezoek. 2 dames in uniform. Was alleen thuis en heb direct bekend dat ik niet vies ben van wat vuurwerk. Ze hadden geen huiszoekingsbevel maar heb ze wel netjes binnen gelaten. Drankje aangeboden en wat gekletst, was eigenlijk beregezellig. Uiteindelijk maar bekend dat ik een flinke collectie onder mân bed had verstopt. Toen we naar boven liepen om dat eens goed te gaan inspecteren werden ze opgeroepen voor een andere opdracht. Heb toen ze weg waren zelf mân collectie nog even bekeken en nog een single shot afgestoken.
Waarschijnlijk een test van je vrouw om te zien of je te vertrouwen bent!Mijn ervaring is dat het erg van de situatie afhangt en van wie je precies aan de deur krijgt.
Tijdje geleden kreeg ik ââs avonds laat ook bezoek. 2 dames in uniform. Was alleen thuis en heb direct bekend dat ik niet vies ben van wat vuurwerk. Ze hadden geen huiszoekingsbevel maar heb ze wel netjes binnen gelaten. Drankje aangeboden en wat gekletst, was eigenlijk beregezellig. Uiteindelijk maar bekend dat ik een flinke collectie onder mân bed had verstopt. Toen we naar boven liepen om dat eens goed te gaan inspecteren werden ze opgeroepen voor een andere opdracht. Heb toen ze weg waren zelf mân collectie nog even bekeken en nog een single shot afgestoken.
Wilde je met zn 3en het vuurwerk gaan inspecteren of wilde JIJ toch iets anders inspecteren ?Uiteindelijk maar bekend dat ik een flinke collectie onder mân bed had verstopt. Toen we naar boven liepen om dat eens goed te gaan inspecteren werden ze opgeroepen voor een andere opdracht.

dat weet ik ,maar bij voorbaat op mijn rug gaan liggen zit niet in mijn aard en dan doen ze dat belletje maar ,heb je iig nog een hele kleine kans dat een ovj zegt van nou laat maar of te weinig grond om binnen te treden met welk bevel dan ook ,werken voor de centenDat is echt letterlijk 1 belletje van een seconde of 15 en ze staan binnen met een bevel van binnentreding. Je zou hiermee dus een seconde of 15 kunnen winnen

Ik dacht even dat dit naar het script ging van een foute p filmMijn ervaring is dat het erg van de situatie afhangt en van wie je precies aan de deur krijgt.
Ga je volgend jaar onwijs veel krijgen.Probleem is tevens onwetendheid van mensen, ze hebben geen weet van CAT1 vuurwerk. Voor hen is alles wat ze horen verboden, en als je dan een zeikerd er tussen hebt dan krijg je dit,
MooiGa je volgend jaar onwijs veel krijgen.
Die kan ik heeel erg makkelijk vindenDingetje is met cat 1 dåt je het af mag steken ténzij je we overlast mee veroorzaakt....en waar ligt die grens...