Politie vandaag op bezoek

Welk Cat.1 één werkt het meest irriterend?

Ik vraag dit voor mijn buurman wie een ongelovelijke eikel is.
Als het een eikel is irriteerd hij zich sowieso aan alles, maar ik zou gaan voor zoveel mogelijk herrie met een zo groot mogelijke speaker plus subwoofer met een ratelbandgeluid

Funke luchthuilers van een paar jaar terug.

Ja maar ik wil hem nu irriteren.

Als het een eikel is irriteerd hij zich sowieso aan alles, maar ik zou gaan voor zoveel mogelijk herrie met een zo groot mogelijke speaker plus subwoofer met een ratelbandgeluid

Ja maar dat mag weer niet, ik wil hem legaal irriteren.

1 rolletje schilderstape en 20 doosjes knetterlint. Per 1 of 2 aan elkaar verbinden tot een mat van 10 minuten.

1089196805075763204.jpg

Ja maar dat mag weer niet, ik wil hem legaal irriteren
Crackling fonteintjes maken een boel herrie. En speakers zijn nog legaal, desnoods een buttkickerachtig ding tegen de muur aan bij de vuurwerkgeluiden. Je kan ook een aardappel in zn uitlaat proppen of een doosje krekels naar zijn adres sturen of zijn nummer of adres achterlaten bij allerlei louche bedrijven waar je dan voor heel goedkoop iets koopt. Of gewoon zijn vrouw neuken als je zelf vrijgezel bent.

dat weet ik ,maar bij voorbaat op mijn rug gaan liggen zit niet in mijn aard en dan doen ze dat belletje maar ,heb je iig nog een hele kleine kans dat een ovj zegt van nou laat maar of te weinig grond om binnen te treden met welk bevel dan ook ,werken voor de centen ;)
als ze het vinden zonder machtiging is de zaak stuk ;)

Crackling fonteintjes maken een boel herrie. En speakers zijn nog legaal, desnoods een buttkickerachtig ding tegen de muur aan bij de vuurwerkgeluiden. Je kan ook een aardappel in zn uitlaat proppen of een doosje krekels naar zijn adres sturen of zijn nummer of adres achterlaten bij allerlei louche bedrijven waar je dan voor heel goedkoop iets koopt. Of gewoon zijn vrouw neuken als je zelf vrijgezel bent.
Als ze op mijn buurvrouw lijkt zou ik liever een doosje krekels neuken, een aardappel naar zijn adres sturen en zijn vrouw naar een louche bedrijf sturen.

Verder is dit hele verhaal voor mij een bevestiging dat tolerantie iets uit het verleden is.

Ik zeg altijd, vrienden kan je uitkiezen maar met buren moet je leven ,en het is geven en nemen in het leven.

Maar ik prijs me rijk tot op heden,veel nieuwe buren dus oud en nieuw eerst maar eens afwachten het is voor een aantal wel de 1e keer oud en nieuw hier ,mekker zelf ook nooit dus dat verwacht ik ook terug 🤞

Zoniet wens ik ze veel woongenot voor de rest vd tijd 😉

als ze het vinden zonder machtiging is de zaak stuk ;)
Heb niets te verbergen of iets wat niet mag om te beginnen,maar als ze dan toch zo graag binnen willen hebben hun zich ook gewoon aan de regels te houden toch.

En als je weet wat jouw rechten en hun plichten zijn maak er dan zo goed mogelijk gebruik van 👍

Wonend in het mid-westen van NL. Ergens van de week politie op bezoek gehad.....

Voor zowel plek als tijd/dag ga ik niet specifieker zijn.

Maar potverdorie. Om alvast te "oefenen" voor oudjaarsdag, had ik samen met mijn zoontje van de week wat kinder vuurwerk gehaald bij de action en lidl. Met grootste lol een veel te grote vuurwerkbril opgezet, en met zn aansteeklontje hebben we de grootste lol gehad met het vuurwerk.

Paar keer, naar buiten geweest, ontzettend leuk.

Jammer genoeg wonen er in de buurt Niet Sociale Bemoeials'ers want de politie stond later aan de deur. Ze hadden tips gekregen dat ik/wij illegaal vuurwerk aan het afsteken waren.

Ik heb ze lachend als een boer met kiespijn het bergje afgestoken vuurwerk laten zien, en de tas met het restant. Was niet genoeg, huis en schuur elke m2 bekeken. Binnen 15 minuten liepen ze, enigszins teleurgesteld, weer weg.

Als de Niet Sociaal Betrokken'ers nu al in de telefoon klimmen om de politie te bellen na ca 2* 10 cat 1 fonteinen.... Wat gaan ze van oud en nieuw vinden? En tot oud en nieuw ga ik natuurlijk met mn zoon elke dag wat cat1 afsteken, nu helemaal. Ga ik nu meerdere keren de politie op bezoek krijgen?

Ik vindt dit op zoveel manieren jammer. Goed hoor. Trots op mijn Nogal Schijtende Buurtbewon'ers. Zo. Mijn irritatie is er ook weer enigszins van mij af geschreven.

Goedenavond!
ik maak uit je verhaal op dat ze geen huiszoekingsbevel hadden en jij ze vrijwillig toegang hebt gegeven tot je prive woning?

Dat is echt letterlijk 1 belletje van een seconde of 15 en ze staan binnen met een bevel van binnentreding. Je zou hiermee dus een seconde of 15 kunnen winnen
het begint al met ze uberhaupt te woord staan en toegeven dat je vuurwerk hebt afgestoken. ALs je dat niet doet wordt zon bevel tot binnentreding al lastiger. Helaas maken heel veel mensen de fout het idee te hebben dat je ze kan uitleggen dat het meevalt. Dit is juist een reden om verder te zoeken en zon bevel tot binnentreden te krijgen, je bevestigt nl dat je inderdaad iets met vuurwerk hebt gedaan en derhalve is de snitch melding valide en jouw bekentenis reden om verder te spitten.

Dat jij zegt dat het F1 is maakt niet uit, het enige wat telt is dat je toegeeft vuurwerk te hebben afgestoken, precies wat ze nodig hebben. Zij weten aan de hand van een anonieme melding helemaal niet of het uberhaupt klopt en ze goed staan en niet per ongeluk bij de buren ofzo.

het zijn experts in liegen, manipuleren en intimideren, maar ze hebben een stuk minder grip als je gewoon helemaal niet meespeelt met hun spelletjes.

Deze onzin gaat met zo'n verbod alleen meer erger worden. Nederland is een volk gevuld met achter-het-gordijn gluurders en snitches.

Ik zou echt laaiend zijn als ze me aan de deur komen lastigvallen. Poos geleden was er ingebroken in mijn schuur en een electrische fiets verdwenen maar ze hadden "geen tijd" en aangifte "had weinig zin"....voor dit soort onzin hebben ze wel tijd klaarblijkelijk.

het spijt me dat je dit mee hebt moeten maken @robertrebor.

Laatst bewerkt:
Wat ik me dus afvraag he, stel je hebt ze op bezoek, mogen ze dan ook gelijk alle dozen en kasten doorzoeken of is daar een extra bevoegdheid voor nodig? Stel he je hebt nog ergens wat cakes opgeborgen in een kartonnen doos dichtgetaped in een archiefkast op zolder.

Back
Bovenaan