Arnoud PyroFan
VWC lid
Ja het werd gewoon gedoogd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
maar is het anno nu een stuk "normaler" om groundsalutes van 25 tot 100+ gram in huis te halen (er zijn er ook vele malen meer tegenwoordig).
Hier een filmpje van de arrestaties, ze worden wel echt behandeld als zware jongens als ik dit zo zie.
https://www.tvn24.pl/lodz,69/w-internecie-sprzedawali-materialy-wybuchowe,890235.html
Even alle filmpjes bekeken. Vuurwapens, drugs, een laboratorium... Dat is echt een flinke vangst zeg.
Dit was toch allemaal te voorspellen ? Ze hebben hun eigen graf gegraven door youtube, zonder youtube was het nooit zo geweest. Alles draait hier om geld en ego !
Een goede illegale dealer verkoopt namelijk niet aan jan en alleman, maar aan echte liefhebbers.
KAPELLEN - Vuurwerkmaker Alpeco riskeert een boete van 571.037 euro omdat het Kapelse bedrijf professioneel vuurwerk heeft verkocht aan particulieren.
schijnbaar zit het je nogal hoog, en ik begin ernstig wat te vermoeden, maar ik hou dat nog even voor me.
Dat terzijde,
waar heb ik op mijn kanaal in het openbaar in een video volwassenen, kinderen, enz aangezet om zaken te kopen die in Nederland illegaal zijn? dit compleet met kortingcodes enzovoorts? Kies je woorden verstandig kerel.. want je begeeft je nu op bijzonder glad ijs
Het enige wat je op mijn kanaal (en op dat van VWC of FPM) zou kúnnen aantreffen zijn normale product videos, Maar dat zou dan ook betekenen dat officiële product videos die ik gemaakt heb van bijvoorbeeld grote buitenlandse vuurwerkfabrikanten als Panzera, Zaragozana, Catapano per definitie een illegaal karakter hebben? Ik zeg het nog maar eens.. pas op wat je zegt.
Waarom moet hij oppassen wat hij zegt?
Mag de waarheid niet boven tafel komen?
Ik zou je toon ook iets matigen als ik jou was ipv iemand bedreigen.
Ik vind productvideo's toch heel wat anders dan wat ik tegenwoordig ook wel op Youtube tegen kom. Vlogs van pyrofreaks4life die wel heel duidelijk reclame maken voor die Poolse shop. En video's van Xtremerides1 waarin hij mensen (kinderen) gewoon aan zet tot kopen, door te zeggen dat het allemaal bangmakerij is en dat je gerust kunt bestellen en bla bla bla, bijv video TEST: BOMBASHOP VERSTUURD 100% VEILIG!!! - YouTube. Inclusief kortingscode notabene. Ik vraag me af of hij nu ook zijn excuses aanbiedt aan de kijkers die door hem zijn overgehaald om te bestellen en nu in de problemen zitten, maar dat terzijde
Verder een beetje respect naar elkaar mag wel. Zeker naar een gerespecteerd lid als RedBaron
Ten eerste extreme rides 1 spoort niemand aan om illegaal vuurwerk te kopen.
Hou nou eens op met Xtremerides1 overal de schuld van de te geven.
Jullie zoeken gewoon een zondebok omdat je niet wil accepteren dat er gewoon een razia tegen vuurwerk aan de hand is. Xtremerides1 of geen Xtremerides1.
Kom nou. Kinderen groeien op met YouTube tegenwoordig, en als een kind de mogelijkheid heeft om illegaal vuurwerk te bestellen. Waarvoor betaald moet worden, waarvoor een adres ingevoerd moet worden etc etc. Dan ligt dat niet aan Xtremerides1 maar aan de ouders.