Politie haalt vuurwerkshops offline: 2000 Nederlandse kopers

Je bent zelf ook geen ouder man hahahha
Wat is precies je argument dan dus nou?
No offense verder hoor.
Maar het is erg makkelijk om boemannen aan te gaan wijzen.
Er is gewoon een hetze tegen vuurwerk. Al is er geen illegaal, geen te vroeg afsteken, geen vandalisme, geen gezeik. Wat ik allemaal prima vind overigens. Dan nog was er een verbod waar het elk jaar over zou gaan.

Dat het naief is om de ouders de schuld te geven.

Ten eerste extreme rides 1 spoort niemand aan om illegaal vuurwerk te kopen. Het is nog altijd je eigen beslissing. Ten tweede ik vind het prima dat ze cat 4 aanpakken want dat hoort gewoon niet thuis bij een consument. Maar cat 3 moeten ze eigenlijk gewoon legaliseren want als dat legaal was was er nu niet zoveel cobra,s en salutes enzo. Ten 3e sommige zijn best hypocriet hier, sommige denken dat ze de heilige maria zijn maar wel mooi de 25 kg wet overtreden :) Of zwaarde cakes/ vuurpijlen afsteken die zwaarder zijn dan toegestaan.....

Kom eens met wat nieuws man.

Als ik die beelden goed bekijk is dat die loots waar Xtremerides1 doorliep, lijken dus beelden van de bombashop te zijn.

De bombashop was dus ook de pillenshop blijkbaar.
Dat vind ik minder...
Blijkbaar wilde ze bij bombashop dat je vuurwerk nog intensiever zou beleven :rolleyes:

Je bent zelf ook geen ouder man hahahha
Wat is precies je argument dan dus nou?
No offense verder hoor.
Maar het is erg makkelijk om boemannen aan te gaan wijzen.
Er is gewoon een hetze tegen vuurwerk. Al is er geen illegaal, geen te vroeg afsteken, geen vandalisme, geen gezeik. Wat ik allemaal prima vind overigens. Dan nog was er een verbod waar het elk jaar over zou gaan.

ER wordt enkel gewezen op de hypocrisie van bepaalde tjoeptjoepers. Het punt van die Koet die online aankopen stimuleert, staat als een huis. "En als je politie aan je deur krijgt, sterkte! (dikke grijns) Want ik heb m'n 10k voor dit jaar al wel afgestoken, mazzzeellll." Yeah, fijn ventje.

Oh, en jeugd bestelt makkelijk achter de rug van de ouders om hoor, beetje naïef om alles op de ouders af te schuiven. Puberjeugd van nu is qua eigengereidheid een stuk erger dan vroeger, vooral omdat ze op de een of andere manier beschikking hebben over flink wat geld en opgegroeid zijn met het idee dat alles altijd maar voorhanden is en hen toe kan komen. De ouders die niet in zo'n tijd zijn opgegroeid worden ook steeds schaarser, en het zijn steeds meer ouders van nu, ook strontverwend, die er bij komen.

en toch zegt koet af en toe ook nog wel goede dingen hoor.

blijft wel een feit dat al die youtubers het wel promoten via kortingscodes...ze zeggen niet dat je het moet doen, nee dat klopt. Maar ze leggen wel haarfijn uit hoe het wel besteld kan worden en hoe je zo min mogelijk risico loopt. tja dan is de stap om te bestellen heel erg klein...

Het blijft uiteindelijk echter wel hun eigen keuze om het te doen. Maar of zoiets voor de rechtbank blijft staan durf ik te betwijfelen..

Back
Bovenaan