[Polen] Polen

Na alles gelezen te hebben dacht ik probeer het gewoon maar eens.

En zie daar besteld,betaald,en je gelooft het nooit...........is ook nog echt geleverd geworden( gewoon door DHL )
was maar een kleine bestelling maar toch.

Maar don't shoot me als het mis gaat he.o;)

Moet je dan ook vooral gaan posten he.
De politie kijkt mee en ja ook op dit forum.
Ze hebben zo achterhaald waar je woont.
Kijk uit, met wat je zegt.

Na alles gelezen te hebben dacht ik probeer het gewoon maar eens.

En zie daar besteld,betaald,en je gelooft het nooit...........is ook nog echt geleverd geworden( gewoon door DHL )
was maar een kleine bestelling maar toch.

Maar don't shoot me als het mis gaat he.o;)

Dus nu:
  • Weet heel internet dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet de politie dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet mogelijk DHL dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet een Poolse vuurwerkhandelaar dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet je bank/Paypal dat jij illegaal vuurwerk hebt

Slim bezig! Dag anonimiteit! Je moet nu maar gaan hopen dat DHL/bank/Pool niks uitlekken naar de Nederlandse politie, als die vraagt om gegevens. Met andere woorden: nu speel je compleet open kaart en zul je maar erop moeten gokken dat er niets gebeurt.

Ja.

Posten is op eigen risico.

Dus we gaan het weer fijn over Polen hebben, niet over het importeren van buitenlands vuurwerk.

Alweer berichten moeten verwijderen. Zoals Ruben al aangeeft, het gaat hier over Polen, niet over andere landen, import en websites.. :)

Dus nu:
  • Weet heel internet dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet de politie dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet mogelijk DHL dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet een Poolse vuurwerkhandelaar dat jij illegaal vuurwerk hebt
  • Weet je bank/Paypal dat jij illegaal vuurwerk hebt

Slim bezig! Dag anonimiteit! Je moet nu maar gaan hopen dat DHL/bank/Pool niks uitlekken naar de Nederlandse politie, als die vraagt om gegevens. Met andere woorden: nu speel je compleet open kaart en zul je maar erop moeten gokken dat er niets gebeurt.

denk je nou echt dat een dhl of gls dit iets boeit in deze moeilijke tijd.
Zolang het niet per vliegtuig gaat no problem.
Wat denk je wat dat voor een kosten met zich meebrengt en papierwerk als ze dit zouden checken:bonk:

Hoi, nog een van hetzelfde, iemand ervaring met deze shop?
Is jammer genoeg ver rijden, circa 150 km. achter Warschau.

Winkel:
MAXSEM
ul. Północna 23 (C.H. "OSKAR")
21-500 Biała Podlaska

NIP: 537-000-65-81, REGON: 030109430

tel.: 509-791-163, 501-232-700 ( asortyment, pokazy pirotechniczne )

tel.: 511-911-959, gadu-gadu: 2581192 ( obsługa sklepu )

e-mail: [email protected]

Nr naszego rachunku:
BGŻ S.A.: 40 2030 0045 1110 0000 0008 6200

Site: http://www.maxsem.pl/

Hierbij enkele leuke batterijen uit hun assortiment:
MC 109V223: http://www.maxsem.pl/produkt/mc109v223/132
MC 110/285: http://www.maxsem.pl/produkt/mc110285/165
MC 109/285: http://www.maxsem.pl/produkt/mc109285/173
GWM 6100/285: http://www.maxsem.pl/produkt/gwm6100285/172

Ben zelf in Polen geweest, uit ervaring weet ik nu dat 1 op de 10 polen omkoopbaar zijn dus grote kans dat je gewoon voor wat meer geld profspul kan kopen.. ik heb zelf in een winkeltje in het skigebied Zakopane wat klein spul zien liggen, oa Feniks nitraten voor 3 euro per 20, ongeloofelijk allemaal natuurlijk de prijzen daar, vooral de mac donalds hahahaa, 2,70 voor een big mac menu :P

Mededeling betreffende bestellen en verzenden

Mededeling betreffende bestellen en verzenden

Ik heb hier wederom 4 berichten moeten verwijderen

Alweer berichten moeten verwijderen. Zoals Ruben al aangeeft, het gaat hier over Polen, niet over andere landen, import en websites.. :)

Zoals al meerdere malen is aangegeven, gaan wij het hier dus niet hebben over het plaatsen van bestellingen in Polen en of dat dan wel of niet betrouwbaar is om te doen.

Dit topic is bedoeld om vuurwerkwinkels en vuurwerk in Polen te bespreken, niets meer en niets minder. Mocht het zo zijn dat men dus hier stug door blijft gaan over het bestellen en importeren vanuit Polen via de post of koeriersdienst, of welke manier dan ook, dan bestaat de mogelijkheid dat dit topic voorgoed zal worden gesloten. VWC wenst niet mee te werken aan illegale bestel praktijken of deze in de hand te werken.

Waar is dit topic dan voor bedoeld?
Sommige leden vinden het bijvoorbeeld leuk om in het buitenland eens een vuurwerkwinkel te bezoeken en misschien zelfs, als de lokale wet dat daar toestaat, er iets af te steken. Daar is dit topic dus voor bedoeld.

Dus zoals Ralph ook al eerder heeft aangegeven, zal er hier vanaf nu zeer strikt worden opgetreden. Een ban van het forum zal volgen voor diegene die er nu nog een keer over het plaatsen van bestellingen en verzenden e.d. begint!

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Ja stomme vraag eigenlijk, in deze tijd van google enz.
maar wat me opvalt is dat polen al fors duurder is geworden de laatste 2 jaar.

is het bij jorge zelf niet mogelijk legaal vuurwerk bij hun te kopen? want al die andere winkels vragen verschrikkelijk hoge prijzen

Back
Bovenaan