Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd Plintje! Leuk die geslachtsonthulling met zo'n potje, op een of andere manier wist ik dat het roze zou worden. Gelukkig geen maandagochtend Chinees die er een regenboog aan kleuren deed uitkomen![]()
In China willen ze het liefst ook jongens he.. had niet eens zo gek geweest hahaBedankt voor alle felicitaties!
Hahaha, ja dan sta je toch raar te kijken. Ik dacht wel nog er zal toch niet een Chinees het verkeerde label om het potje geplakt hebben. Denk je de roze af te steken blijkt het de blauwe te zijn.![]()
Gefeliciteerd @Plintje !Bedankt voor alle felicitaties!
Hahaha, ja dan sta je toch raar te kijken. Ik dacht wel nog er zal toch niet een Chinees het verkeerde label om het potje geplakt hebben. Denk je de roze af te steken blijkt het de blauwe te zijn.![]()
Dat is pas een gender reveal!Gefeliciteerd @Plintje !
Heb je trouwens geen maandagmorgen Chinees voor nodig. Een Nederlandse maandagmorgen echo makert had ons bijna 9 jaar geleden een dochter beloofd, en toen "het" er uit kwam, zat er toch een lontje aan ...#effeschakelen
2 jaar geleden een aantal Snow Crystals besteld. De omlabeling/vernieuwde versie van de Crackling Crystal wat natuurlijk een enorm dikke fontein was. Helaas had ik een paar maandagochtend exemplaren te pakken. Nog steeds een oké fontein, maar niet als je hem vergelijkt met wat het zou moeten zijn...