Plintje's Sfeertopic

Gefeliciteerd Plintje! Leuk die geslachtsonthulling met zo'n potje, op een of andere manier wist ik dat het roze zou worden. Gelukkig geen maandagochtend Chinees die er een regenboog aan kleuren deed uitkomen 😄

Bedankt voor alle felicitaties!

Gefeliciteerd Plintje! Leuk die geslachtsonthulling met zo'n potje, op een of andere manier wist ik dat het roze zou worden. Gelukkig geen maandagochtend Chinees die er een regenboog aan kleuren deed uitkomen 😄

Hahaha, ja dan sta je toch raar te kijken. Ik dacht wel nog er zal toch niet een Chinees het verkeerde label om het potje geplakt hebben. Denk je de roze af te steken blijkt het de blauwe te zijn. 😅

Hahaha, ja dan sta je toch raar te kijken. Ik dacht wel nog er zal toch niet een Chinees het verkeerde label om het potje geplakt hebben. Denk je de roze af te steken blijkt het de blauwe te zijn. 😅
In China willen ze het liefst ook jongens he.. had niet eens zo gek geweest haha

Gefeliciteerd @Plintje !
Heb je trouwens geen maandagmorgen Chinees voor nodig. Een Nederlandse maandagmorgen echo makert had ons bijna 9 jaar geleden een dochter beloofd, en toen "het" er uit kwam, zat er toch een lontje aan ... :p #effeschakelen

De verwachtingen waren hooggespannen bij de Melkbus. Zou hij de 8 meter halen. Nou dat haalt hij niet, in ieder geval niet met de harde wind van afgelopen jaarwisseling. Maar dit is zeker wel de fontein met de grootste stijghoogte die ik ooit in NL gezien heb. Een topper dus! Deze wil ik nog wel eens ervaren met minder wind.

Het merendeel van de producten die ik aanschaf koop ik op basis van straatfilms of af en toe een keer een demo. Heel soms wil ik de gok nog wel eens nemen met nieuwe producten. Zo heb ik afgelopen jaar de Dazzling Dream in de eerste ronde voor 8 tientjes mee genomen bij feestje. Een goede keuze, want deze bak is heel erg fijn. Lekker tempo, grote boeketten en het goud doet het in de wind nog heel behoorlijk. Aanrader dus!

De Spirits had ik ooit aangeschaft vanwege de toch wel unieke combi goud met ghost tips. Na de demo's een paar jaar terug werd het toch wel duidelijk dat de uitwerkingen niet je van het waren. Hij heeft een paar jaar mogen drogen, maar moest er toch aan geloven afgelopen jaarwisseling. Hij was niet slecht, maar het is ook zeker geen topper.

Weer een grote update. Vanaf nu ga ik de productvideo's weer wat regelmatiger in dit topic plaatsen.

Ik had er nog eentje en dat was dan echt de laatste Happy Thunder Q die ik ooit geschoten heb. Flink wat van weg gestookt in de loop der jaren en ik blijf het altijd een prima knalcake vinden. Natuurlijk was de oorspronkelijke @once schietwijze het lekkerst. Maar nog één keer genieten en dan kan hij het archief in.

De Goldmine valt voor mij in de categorie degelijke fonteinen. Het effect is goed en de stijghoogte heel behoorlijk. Er zijn mooiere fonteinen op de markt, maar voor een goede prijs kun je deze gerust mee nemen.

Ook van de Alpha heb ik nu toch echt de laatste weggeschoten. Ik blijf het een mooie cake vinden die goed uitgewerkt is. Hij is en blijft wel wat aan de korte kant. Een paar schoten meer was fijn geweest.

De aanschaf van de Event Ice Tiger was een beetje een gok. De 2024 batch viel tegen, terwijl ik de 2023 batch juist heel dik vond. Aangezien Rubro alleen op de buitenste doos een jaartal heeft staan bleef het een verrassing totdat ik deze dubbele compound afstak om 00.15. Zoals je kunt horen in de video was ik heel blij dat het de 2023 batch was. (En de adrenaline van het twaalf uur moment hielp ook wel mee in het enthousiasme). De omstanders in de straat waren ook onder de indruk.

Aan de Sirius & Blizz wil ik niet teveel woorden vuil maken. Het is bekend dat deze vervangen zijn voor 2 omlabelingen. En ja, de originele set was beter. En ja, ook deze cakes waren prima. Sterker nog. Ik heb voor dit jaar de WCKD Six in bestelling staan omdat deze 2 cakes mij prima bevielen.

Ik had afgelopen jaar de laatste 3 Jumping Jelly Beans bij Feestje te pakken. Ik denk dat dit zomaar wel eens de laatste paar in Nederland konden zijn. Helaas viel dit exemplaar stil en heb ik hem na 15 minuten gewacht te hebben op een verbinding tussen 2 tubes aangestoken. Hij loopt dus even twee kanten op. Desondanks gewoon weer genoten van deze fontein.

Ik heb toch wel een zwak voor kleine novelties. Daarom ook deze tank van Klasek mee genomen. Hij bleef helaas hangen op de rand van een stoeptegel, maar voor het formaat was het een prima stukje vuurwerk!

De Helix is een hele fijne budget cake. De mijne had wel een beetje haast, maar dat deed hem geen kwaad.

In 2023 heb ik de Double Whammy op de gok gekocht. Hij viel daarna zwaar tegen op de demo's. Na een jaartje drogen was het iets beter en ik blijf erbij dat ik de basis van deze bak wel goed vind. Het is jammer dat de boeketten zo klein uitvallen anders was het een topper geweest. Overigens vond ik de crossettes wel goed uit de verf komen.

Back
Bovenaan