Plintje's Sfeertopic

Zat gisteren klaar voor de premiere, kwam er helaas iets tussen. Nu goed voor kunnen zitten. Echt genieten, fantastische avond heb je gehad zo te zien. Die event ice tiger, mixed caliber en samurai strike komen heel goed over op beeld. Blue maroon volgens mij ook kneiterhard. Mooie finale ook! :d

Wat was dat genieten man. Echt de sfeer vastgelegd zoals jij dat zo mooi kan. Rustig de top2000 op de achtergrond, fikkie en prachtig vuurwerk groot en klein.
Heerlijk dat je de buurt om je heen ook zo enthousiast kreeg. En wat kwam de Amazing Rainbow van de buurman mooi op beeld! Jammer dat hij daarna mindere kwaliteit schoot.
Wel kon je nu mooi het kwaliteitsverschil zien tussen de toppers van een liefhebber of iemand die voor veel geld vuurwerk koopt.
Jouw toppers waren mijns inziens: Ice Tiger, Phantom, The Bomb, 999 fountain, Crackling Blitz, X-Treme, Blue Maroon, Samurai Straike, Dazzling Dream, Bomb XL, Blockbuster, Corsair Kingz en Funky Fusion.

Jouw projecten waren ook echt super origineel. Het rood, oranje en groen licht idee vond ik enorm leuk bedacht en liep mooi door!
En de Hellfire Thunder/Cairo als finale is heel goed gekozen. Een topavond!
Bedankt dat we mochten mee genieten.

Geweldig man! 🎆🫶🎇

De reacties zijn erg positief, mijn interesse is dan ook zeker gewekt. Kijk compilaties echter altijd weer na de zomervakantie om er lekker in te komen, ik moet dus nog even geduld hebben om ze te kijken, maar dat ga ik zeker doen.

Bedankt voor de complimenten @TryMike en @Pietje PYRO! Zoals jullie al zeggen een heerlijke avond gehad en van alles genoten. Ook bij de buren wat leuke dingen voorbij zien komen, maar je haalt als liefhebber toch echt wat meer de krenten uit de pap (om over de prijzen nog maar te zwijgen). De projectjes waren geslaagd en ik ben het helemaal eens met de toppers die jullie aanhalen. :D

En zoals altijd worden ook alle producten weer als losse 'product' video geüpload. Als alle eerste heb ik voor één van de grootste meevallers van de avond gekozen. Ik had weinig verwacht van de Salvo Salute, maar het was een prima knalcake!

Hier net klaar met deel 1. Wat een geweldige compilatie Plintje. Ik durf wel te zeggen 1 van de mooiste die ik gezien heb. Wat een sfeer, de hele reis naar het moment toe. Niet zomaar veel vuurwerk de lucht in jagen maar gewoon genieten van het vuurwerk en de sfeer eromheen. Je neemt de kijker echt mee in de beleving en heb het idee dat ik er bij ben haha. Ga zo door en kijk nu al uit om deel 2 te kijken.

@Plintje super mooie complicatie hoor!

Hier net klaar met deel 1. Wat een geweldige compilatie Plintje. Ik durf wel te zeggen 1 van de mooiste die ik gezien heb. Wat een sfeer, de hele reis naar het moment toe. Niet zomaar veel vuurwerk de lucht in jagen maar gewoon genieten van het vuurwerk en de sfeer eromheen. Je neemt de kijker echt mee in de beleving en heb het idee dat ik er bij ben haha. Ga zo door en kijk nu al uit om deel 2 te kijken.

Bedankt voor de complimenten! Altijd fijn om te lezen dat de sfeer over komt. Blijven de mooiste dagen van het jaar. :) Dit is ook de reden dat ik ooit gestart ben met filmen en compilaties maken. De sfeer vereeuwigen van onze prachtige hobby. Ik zie het als een soort van archief. ;)

Wat is er mooier dan een Splitting Stars? Twee Splitting Stars natuurlijk! Er lagen er nog twee rond te slingeren en om de duur wat te verlengen heb ik ze achter elkaar geplakt. Prachtige cake en met een wat langere tijdsduur helemaal genieten. :D

Net voor de tweede keer de compilatie bekeken.

@Plintje wat super dat wij hier jouw top jaarwisseling mogen herbeleven, van begin tot eind. Ben nog aan het nagenieten van het heerlijk sfeertje en je intense beleving, inclusief toelichting, commentaar en uitwisseling van bevindingen met je buren en vrienden. Jullie hebben heerlijk gestookt daar en er samen een gezellige avond van gemaakt. Je bent een voorbeeld freak en een geweldige ambassadeur voor de vuurwerktraditie. Dit geeft zo'n positief beeld dat eigenlijk wel verplicht kijkmateriaal is. Wat kan vuurwerk toch betoverend mooi zijn en verbinden. Joe bint 'n topper

Net voor de tweede keer de compilatie bekeken.

@Plintje wat super dat wij hier jouw top jaarwisseling mogen herbeleven, van begin tot eind. Ben nog aan het nagenieten van het heerlijk sfeertje en je intense beleving, inclusief toelichting, commentaar en uitwisseling van bevindingen met je buren en vrienden. Jullie hebben heerlijk gestookt daar en er samen een gezellige avond van gemaakt. Je bent een voorbeeld freak en een geweldige ambassadeur voor de vuurwerktraditie. Dit geeft zo'n positief beeld dat eigenlijk wel verplicht kijkmateriaal is. Wat kan vuurwerk toch betoverend mooi zijn en verbinden. Joe bint 'n topper
Wat een prachtige lovende woorden! Bedankt. :D

Ik vond the Bomb ontzettend leuk stookvoer. Ze waren naar mijn mening beter dan de originele batch Orc. Ze geven echt een enorme wolk crackling. En de vertraging tussen het uitspuwen van de crackling en het daadwerkelijk ontbranden is echt heel goed als je er in de straat naast staat. Hier gaan wel wat extra doosjes van komen. En dan ook nog eens een mooi label!

Na het zien van de straatbeelden in januari van de Centurion (zo'n prijsvraag werkt dus echt als goede reclame) wilde ik deze heel graag mee pakken. Het is een toppertje, met de nadruk op -tje. Want het is een klein doosje natuurlijk met zijn 20mm, maar wat eruit komt is heel erg goed voor dat kaliber. Heb hem zelf rond 23.00 geschoten en op zo'n rustig moment komt hij goed over. Schiet ook niet al te hoog natuurlijk. Het tempo is prima in orde. Deze kun je dus met een gerust hart mee nemen.

Tijd voor een grote update! Ik ben even wat dagen niet online geweest, maar de ingeplande video's zijn gewoon online gekomen. Het laatste product zal mijn afwezigheid wel verduidelijken. ;)

Als eerste de Purple Crossette. Het is geen puur paarse kleur, maar ik vond het een hele mooi crossette cake. Alle crossette cakes uit deze lijn zijn stuk voor stuk goed en perfect voor in een project of show.

De Corsair Kingz zijn mijn nieuwe favoriete mines. Echt top uitgewerkt. Het product zelf voelt degelijk aan en is goed afgewerkt. De uitwerking is ook top. De pauze tussen de dubbele crackling is groot genoeg om de twee crackling wolken ook op gehoor van elkaar te kunnen onderscheiden. Hier gaan er aankomend jaar zeker weer wat van in de collectie komen.

De X-Treme vond ik een verrassend goede cake. Schiet wel iets onregelmatig, maar de burst is goed en de crackling lekker fel. Zag ze al weer voor 10,- p/s voorbij komen en dat is zeker de moeite waard.

De batch van de Bomb XL die ik had bestaat uit de Heavy Legend 25's. Het is dus een setje met wat herhaling, maar prijs kwaliteit goed spul. Ik zou dit door de dubbele cakes niet aanraden bij een kleinere collectie, maar als je iets extra's zoekt voor erbij dan kun je ze gerust mee nemen.

En dan de reden van mijn korte afwezigheid. Op 29 januari is mijn eerste kindje geboren. Op Chinees Nieuwjaar nota bene, dus het moet wel een pyro in de dop zijn. Maarja is het Pink? Of is het Blue?

Back
Bovenaan