Platinum [Ass.]

Kl0otVi0ol

VWC lid
Hallo ik heb aan vraagje aan jullie allemaal kan iemand vertellen of deze pakket een beetje goed is ??? :p:D

Ik ben hem van plan te kopen ma kan Nergens info vinden op internet

de platinum van royal class

7 fonteinen
8 batterijen
6 pijlen
3 kaarsen
1 fontijn
adviesverkoop 70,- euro

gewoon een doorsnee pakketje , verwacht geen hele spectaculaire zeldzame effecten.

crackling fontijntjes met kleuren en wat multishots met peonys, wave, en crackling

Ik zou wat meer bijleggen indien mogelijk en dan voor een Big Box gaan bijvoorbeeld. dan heb je alleen multishots en ook zwaarder spul.

Als je kijk naar wat er allemaal in zit lijk dit me zeker een leuk pakketje voor 70 euro, ik weet niet wat je budget heb en wat je nog meer hebt?
Het is niet groots maar zeker leuk voor in de vooravond, of als je budget niet al te groot is.

:bye::bye:

Oke bedankt :) jah tis voor me zwager enzo alleen die wouden niet zo'n duur pakket hebben maar moet wel wat leuks en moois in zitten jah dan word het een beetje moeilijk en kwam deze tegen op zich zit die er wel mooi uit maar wat er uit komt enzo dat weet ik dus niet daarom vraag ik jullie ff voor de info :d of ervaring mee :bye:

Oke bedankt :) jah tis voor me zwager enzo alleen die wouden niet zo'n duur pakket hebben maar moet wel wat leuks en moois in zitten jah dan word het een beetje moeilijk en kwam deze tegen op zich zit die er wel mooi uit maar wat er uit komt enzo dat weet ik dus niet daarom vraag ik jullie ff voor de info :d of ervaring mee :bye:

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijk me wel een leuk pakket hij is vast het proberen waard.
Misschien dat er nog andere reageren maar veel succes met het kiezen van een pakket!:wink:

:bye::bye:

Platinum [Ass.]

Artikelnummer: 869
Artikelnaam: Platinum
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Sierassortiment gevuld met pure kwaliteit. 7 fonteinen, 8 batterijen, 6 zware knalpijlen, 3 kogelkaarsen en een gigant vulkaan in deftige verpakking.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 79,95

Back
Bovenaan