Planning verkoopdagen

mijn planning voor morgen is :

7:30 richting Duitsland ( Lidl , Aldi , Zimmermann )
13:00 Bestelling bij Valk-vuurwerk ophalen
14:00 Bestelling bij Vuurwerkdiscount Almelo ophalen

verder ga ik morgen nog langs een paar andere winkels wat vuurwerk kopen

morgenvroeg om half negen vuurwerk halen bij kevins vuurwerkhandel in zwolle.
Dan door naar mijn werk bij Souman. Na mijn werk gelijk in wezep wat halen.
Dan naar huis. rustig eten, rustig kinderen op bed brengen. Dan naar genemuiden vuurwerk halen.
Dan naar kampen, meuk verdelen en dan naar huis.
Dan heb ik alles binnen en kan ik rustig gaan genieten.
greetzz

29e:

Rond half 10 de fiets opstappen en mijn zusje naar het station brengen en op de trein zetten richting Amersfoort. Dan door naar de Welkoop 100 meter verderop, wat cakes ophalen. Dan even naar de Velserbroek om wat kleine dingetjes te scoren.
Alles thuis neerzetten en dan naar Hermans in IJmuiden.

Rond 3 uur de trein in richting Haarlem en daar lopend richting Makkelie. Daar een groot deel ophalen en met de auto van pa terug naar huis. Snel wat eten en weer werken tot 22:00 uur. Slapen

30e:

Rond elf uur de trein pakken richting Leiden voor Vuurwerk4all. Misschien nog ergens wat kleins kopen maar dan is het geld wel weer op voor het vuurwerk :p.
Dan thuis wat doorlonten en door om op een Oudjaarsgala te draaien.

Hopen rond 1 uur weer thuis te zijn en wat te kunnen slapen.

31e:

Lekker niks doen.

Lol!

29-12- 10:00- 10:30 bestelling halen rijswijkse vuurwerkhal.
29-12- 12:00- 15:00 bestelling halen vuurwerkzoetermeer.
Dan de rest van de dag alvast projectjes maken enzo.

30-12 met me nicht mee boodschappen doen enzo, voor de dag erop.
30-12- 20:00- 22:00 kartonvoordeel bestelling ophalen rijswijkse vuurwerkhal.
Dan s'avonds natuurlijk de rest van de projectjes inmekaar flansen.

31-12 natuurlijk knallen knallen knallen,

29e:
09:30 - Rijswijkse vuurwerkhal
11:00 - Intratuin Zoetermeer
12:30 - Life & Garden Leidschendam
Thuis singleshot cake bouwen en doorlonten

30e:
20:00 - Kartonvoordeel Rijswijkse vuurwerkhal

31e:
Hele dag - Stoken!!!

hoe laat gaan de lidle / aldi morgen open ,,,er gaan geruchten dat ze om 7u al open zijn ??? who knows ?

Straks om 5.00 uur aanrijden om tegen 6.00 uur bij het eerste verkooppunt te staan. Vervolgens de rit voortzetten langs een drietal andere winkels om hier en daar wat kleine bijbestellingen op te halen.

Vanaf de middag tot aan Oudjaarsdag 10.00 uur wordt het niets anders dan foto's en films maken, doorlonten, eten/drinken, weinig slapen, liters Bawls en Red Bull er doorheen jagen, en enorm verheugen op de mooiste dag in het jaar! :cool:

1 januari lekker uitslapen en 's middags nog enkele restanten vuurwerk opruimen.
Vervolgens enkele day-after foto's schieten en dan bijkomen van alle knalpret :tongue2:

Vandaag:

08:00 op de fiets naar welkoop wat cakes ophalen,

09:00 vervolgens op weg naar de vuurwerktotaal dealer, daar ook wat cakes ophalen en wat los spul uit de vrije verkoop

10:00 Nog eens welkoop dan voor mn broertje, en zal vast nog wel wat meenemen voor mezelf:p

Vervolgens thuis uitstallen en werken.

30e: Werken tot 6, dan mijn andere bestelling afhalen, voornamelijk cakes.

in de avond alles klaarzetten, foto's knippen enz,

31:

Knallen tot 3uur! vervolgens werken tot 6uur en dan weer door!:D

29e alle bestellingen ophalen + langs 2 winkels hier.
30e kijken of ik naar Duitsland kan, is maximaal 12 kilometer hier vandaan en 20 naar redelijk grote plaats, dus kijken of dat lukt.

Hmnmm.. Duitsland gaat het 'm sowieso niet worden, moet morgen nog langs 3 winkels (omdat ik vandaag pas na 13.00 weg kon) en tsja.. Dan haal ik daar wel wat bij.

de afgelopen drie dagen zijn we alleen maar aan het brainstormen geweest over ons doorlont project. En nu kunnen we het eindelijk afmaken! Het legale vuurwerk is in huis! Het doorlont project bestaat onder andere uit flower thunders, fluted sattelite 25 shots, babypijlen, nitrate cakes, en een 3 inch white lotus salute!

Filmpje volgt nog!

Dus we zijn denk toch tot laat in de avond van de 30e bezig. De volgende ochtend vroeg op, om 7 uur. Dan gaan we lekker ontbijten, douchen en dan de boel inpakken voor Oudjaarsdag. En om 5 voor 10 even de boel prepareren (het doorlont project). En aansteken maar! De dag kan niet meer kapot!

Vandaag heb ik bestellingen gehaald bij Eekhoff Nijmegen en Bull Beuningen. Verder nog wat los gekocht bij beuningen maar daar had ik zwaar spijt van. Het was er vrij druk, maar om mij nou een HALF UUR te laten wachten voor 2(!!!!!) potten is erg vernederend, met name omdat die twee potten gewoon naast al die peuters stonden die achter de toonbank stonden. Die winkel mijd ik verder voor losse kopen.

Morgen eerst naar de boerendbond voor de straatbaas en pontificaal. Vervolgens naar Elst voor mijn grootste bestelling :)

Back
Bovenaan