Pirates of the Caribbean [Compound]

Dit is echt wel een een bak die met doet twijfelen om toch nog wat budget te zoeken. Snap wel dat velen hem al hebben meebesteld, ben zeer benieuwd naar de straatfilms ook.
Wie weet komt deze er nog bij, vooral het begin van de box spreekt mij aan.

Met de BF actie nu ook 79 hier. Twijfel nog wel na het 'Blade Runner debakel' van vorig jaar, al was de Yellow River wel gewoon goed. Blade Runner (maar ook Double Whammy) was ook niet met kooi toch? Deze wel, dat kan het verschil maken. Ff over nadenken...

Yup, je zou denken dat deze nu met kooi wel moet gaan presteren. Ik verwacht ook wel dat dit een toppertje gaat worden.
Maar garanties...

Met de BF actie nu ook 79 hier. Twijfel nog wel na het 'Blade Runner debakel' van vorig jaar, al was de Yellow River wel gewoon goed. Blade Runner (maar ook Double Whammy) was ook niet met kooi toch? Deze wel, dat kan het verschil maken. Ff over nadenken...
Simansays, waar is deze compound te koop voor de mooie prijs van 79?

Ik hoop dat dit een goedmakertje is vanuit GBV/ Pangu voor de slechte kwaliteit van een aantal kooiloze producten van vorig jaar.
Ik hou voorlopig mijn rug recht en kijk volgend jaar wel of ik hem koop :)

Ik hoop dat dit een goedmakertje is vanuit GBV/ Pangu voor de slechte kwaliteit van een aantal kooiloze producten van vorig jaar.
Ik hou voorlopig mijn rug recht en kijk volgend jaar wel of ik hem koop :)

Mocht ie er er dan zijn dan is het in ieder geval zonder kooi..
Ik twijfel ook enorm. Hij heeft zeker mijn aandacht maar weet niet of er nog budget is.

voor de prijs van 79 bijna een nobrainer toch? vind de effecten echt top. Ben nog steeds op zoek naar deze doos in de omgeving apeldoorn/zwolle. mocht iemand hem voorbij zien komen voor een goede prijs laat maar even weten

Back
Bovenaan