Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelfde idee dit jaar, alleen dan 1-3Deze was dik. Zit er serieus over na te denken om hem per 4 te schieten. In compound vorm in 1-1-2 volgorde. Maar dan wel bij beperkte wind.
Hij staat nog naast de deur omdat de container vol zit dus ik kan er elke dag nog een beetje van genieten:
Bekijk bijlage 1808105
Dat is een ander artikel?Dit is hem 2 te gelijk
Persoonlijk vond ik hem echt heel mooi eruit komen.
Ja mijn fout was inderdaad de crosette switch 2xEh, dit is een Crosette cake?
Beter dan dit kan ik niet t zeggen. Het heeft potentie, maar blijft steken in uitvoering (wat ik op de demo zag).Ik vond hem op de demo niet geweldig. Het idee van het goud met de ene ster doet Riakeo toch beter, dit is een b-variant; inconsistent in ontbranding, dikte en brandduur van de ster, spreiding qua breedte en vorm van het goud... Een beetje rommelig en niet echt hoge kwaliteit. Zit ik wel perfectionistisch te kijken, want atuurlijk qua prijs stuk betaalbaarder dan de original en jaren geleden hadden we dit niet aan zien komen. Dus ik denk dat het, zeker als je niet volle pond wilt neerleggen, met de jaarwisseling wel een mooi moment in de straat geeft.
Helemaal mee eens. Hij heeft potentie, want als de bombette knalt zoals hij hoort te knallen, is het een erg goed product. Helaas is elk 5e schot een misser lijkt het.Ik vond hem op de demo niet geweldig. Het idee van het goud met de ene ster doet Riakeo toch beter, dit is een b-variant; inconsistent in ontbranding, dikte en brandduur van de ster, spreiding qua breedte en vorm van het goud... Een beetje rommelig en niet echt hoge kwaliteit. Zit ik wel perfectionistisch te kijken, want natuurlijk qua prijs stuk betaalbaarder dan the original en jaren geleden hadden we dit niet aan zien komen. Dus ik denk dat het, zeker als je niet volle pond wilt neerleggen, met de jaarwisseling wel een mooi moment in de straat geeft.