Philadelphia Spitters

Inderdaad. Dit blijft echt een prachtige cake...onder de juiste omstandigheden. Maar ja dat weet je nooit en je leeft maar 1 keer.

Mooi effect, maar ik blijf erbij dat zelfs met gunstige omstandigheden deze best slordig/inconsistent is. Misschien moet ik hem maar aans halen om een echt goed oordeel te vellen (kug kug).

Laatst bewerkt:
Ik vond hem op de demo niet geweldig. Het idee van het goud met de ene ster doet Riakeo toch beter, dit is een b-variant; inconsistent in ontbranding, dikte en brandduur van de ster, spreiding qua breedte en vorm van het goud... Een beetje rommelig en niet echt hoge kwaliteit. Zit ik wel perfectionistisch te kijken, want natuurlijk qua prijs stuk betaalbaarder dan the original en jaren geleden hadden we dit niet aan zien komen. Dus ik denk dat het, zeker als je niet volle pond wilt neerleggen, met de jaarwisseling wel een mooi moment in de straat geeft.

Laatst bewerkt:
Ik vond hem op de demo niet geweldig. Het idee van het goud met de ene ster doet Riakeo toch beter, dit is een b-variant; inconsistent in ontbranding, dikte en brandduur van de ster, spreiding qua breedte en vorm van het goud... Een beetje rommelig en niet echt hoge kwaliteit. Zit ik wel perfectionistisch te kijken, want atuurlijk qua prijs stuk betaalbaarder dan de original en jaren geleden hadden we dit niet aan zien komen. Dus ik denk dat het, zeker als je niet volle pond wilt neerleggen, met de jaarwisseling wel een mooi moment in de straat geeft.
Beter dan dit kan ik niet t zeggen. Het heeft potentie, maar blijft steken in uitvoering (wat ik op de demo zag).

Ik vond hem op de demo niet geweldig. Het idee van het goud met de ene ster doet Riakeo toch beter, dit is een b-variant; inconsistent in ontbranding, dikte en brandduur van de ster, spreiding qua breedte en vorm van het goud... Een beetje rommelig en niet echt hoge kwaliteit. Zit ik wel perfectionistisch te kijken, want natuurlijk qua prijs stuk betaalbaarder dan the original en jaren geleden hadden we dit niet aan zien komen. Dus ik denk dat het, zeker als je niet volle pond wilt neerleggen, met de jaarwisseling wel een mooi moment in de straat geeft.
Helemaal mee eens. Hij heeft potentie, want als de bombette knalt zoals hij hoort te knallen, is het een erg goed product. Helaas is elk 5e schot een misser lijkt het.

Ik heb deze cake al meerdere malen gezien in showtjes. En ook na de afgelopen demo blijf ik weer achter met een dubbel gevoel bij deze cake. De ene keer vind ik hem geniaal en prachtig uitgevoerd. De andere keer lijkt hij toch weer wat slordig. Met hier en daar een ploffer of een gekleurde ster die niet helemaal ontbrand. Dit is toch een cake die altijd wel ergens op een lijstje rondslingert, maar waar ik van vermoed dat hij nooit daadwerkelijk hier in de straat zal staan. Gewoon omdat ik puntje bij paaltje voor een ander product ga.

Ondanks de schoonheidsfoutjes, er zitten inderdaad af en toe matige boeketten in, vind ik het toch echt een mooie cake die ik graag in m'n collectie heb.

Back
Bovenaan