Philadelphia Spitters

Deze deed het bij mij heel goed. Hooguit een klein beetje variatie in effect grootte, maar geen ploffers. Erg mooie cake met een beeldschoon effect! Geschoten als 2e cake in mijn finale project (net na de Brokat-Pastell van Funke).

Te zien vanaf 0:42 (wel met groothoeklens gefilmd) en in de herhaling (met de Insta360) vanaf 4:15:

Eddy.

Vond dit echt een topper. Zeer gave cake om erbij te hebben en zou hem er volgend jaar zo weer bij nemen.

Prima mooie cake met een beter tempo dan de Mairo gold.
Mairo Gold heb ik kunnen krijgen voor 41,70 per cake.
De Philadelphia leg ik max. 33 euro voor neer.

Poeh, daar komt ie echt nog beter over zeg. Echt een prachtige cake en komt op de top film helemaal perfect over. Wat een bak zeg.

Prachtig die laatste film, nog jaartje drogen en wordt alleen maar beter. Idee om er 4 van mee te pakken dit jaar, mooi blokje van doen:handsup:

Hierbij mijn filmpje

Geschoten onder goede omstandigheden van +- 20 meter afstand. Wat een kwaliteit! In het echt nóg beter natuurlijk. "Relaxte" burst, en zeer goede spreiding. Consistente boeketten ook. Beter dan op het krekelfilmpje in mijn ogen!
Sow, daar is het echt een beauty. Elke gekleurde ster ontbrandt ook goed, goudboeket perfect gevormd en brandend, tempo exact prettig... Drogen en met rustig weer schieten dus. Nou nog verkrijgbaar zien te vinden hier, of een Crown omlabeling aub? :shy:

Laatst bewerkt:
Zeer goede cake! Geen gigantische burst maar knalt prima. mooie boeketten en ontzettend heldere dahlia sterren. Hij is ook redelijk groot van formaat in vergelijking tot andere cakes. Ook hier geen ploffers, maar ik weet zeker dat deze cake na een jaartje drogen nog beter is. Staat hier in ieder geval weer op het lijstje!

Philadelphia spitters1.jpgPhiladelphia spitters.jpg

Zit duidelijk verschil tussen de batches lijkt het gezien de verschillende ervaringen. Die laatste film is heel goed! Ik zie op de foto hierboven batch 2024-2. Ik heb zelf nog 2024-1 staan, ben benieuwd na een jaartje drogen..

Zit duidelijk verschil tussen de batches lijkt het gezien de verschillende ervaringen. Die laatste film is heel goed! Ik zie op de foto hierboven batch 2024-2. Ik heb zelf nog 2024-1 staan, ben benieuwd na een jaartje drogen..
Heeft niks met batches te maken, het verschil zit hem puur in de weersomstandigheden.
Je ziet ook duidelijk dat de effecten niet bijster groot zijn waardoor deze ook makkelijk verwaaien met een beetje wind.

Back
Bovenaan