Philadelphia Spitters

Blij dat ik deze in Huizen laatst nog meegepakt heb voor 27,50. Erg sierlijk. Hou ik wel van. Moet alleen niet te hard waaien vanwege het goudeffect. Dan bewaar ik hem liever.

Again, leuke kleurtjes als de dahlia's ontbranden en blijven branden. Maar die Flowercrown is niet om over naar huis te schrijven, zeer slechte breaks.

Het is een hele sierlijke cake en kwam vanavond bij Kuiper beter over dan bij Ano. Dit keer kwamen (bijna) alle dahlia's tot ontbranding, maar het blijft dat bij de nodige shots de spreiding onregelmatig is. Dus voor de decemberprijzen nog steeds niet over de streep. Gaat wel op het verlanglijste.

Mooie cake met een mooi effect. Goed dwarrelend goud met een lekker felle dahlia. Enige minpuntje is dat de spreiding/boeketgrootte een beetje wisselend is.

Vond het trouwens wel een rot effect om te fotograferen. 😠
Het goud is vrij donker, maar die dahlia is zo fel dat die op de foto makkelijk overbelicht raakt, helemaal als er meerdere boeketten tegelijk gaan. (in mijn foto's van de Iro Kin Beauty nog erger) 😅

9 Philadelphia Spitters 1 small.jpeg

9 Philadelphia Spitters 2 small.jpeg

9 Philadelphia Spitters 3 small.jpeg

Eddy.

Vond deze cake wel echt goed, hele felle Dahlia sterren en het goud is prima. Wellicht in de losse verkoop een kanshebber om mee te pakken.

Was echt een goeie cake afgelopen donderdag, heel erg felle kleuren en prima goud, wel inderdaad was wisseling in boeketspreiding maar overall gezien echt wel een aanrader.

Back
Bovenaan