Philadelphia Spitters

Had hem al besteld maar wat is dit dan? 3 tientjes zeker geen miskoop als ik het zo zie. Pfff wat is deze dik zeg.

Komt de partypooper; ik vind 'm een flinke slag minder dan die van Riakeo. En dan doel ik met name op de gekleurde ster. Die ontbrandt fel en kort, een paar keer zelfs überhaupt níet. Die van Riakeo brandt stabieler, langduriger. Tempo is wel beter en het goud is prima. In mijn ogen duidelijk een goedkopere kopie. Alsnog een leuke cake voor de prijs bij €30 (€40 zou ik niet doen), bij de boeketten met ontbrandende sterren dan.

Laatst bewerkt:
Tussen het magnumfilmpje , Duitse filmpje en de laatste op Instagram ziet ik qua schietsnelheid wel een wereld van verschil zeg! Het is op volgorde +/- 22 sec , 31sec en dan 15 sec als ik het zo bekijk. :confused:

Tussen het magnumfilmpje , Duitse filmpje en de laatste op Instagram ziet ik qua schietsnelheid wel een wereld van verschil zeg! Het is op volgorde +/- 22 sec , 31sec en dan 15 sec als ik het zo bekijk. :confused:
Soms willen ze een video nog weleens vertraagd afspelen.. je zou ze eigenlijk naast elkaar moeten afspelen.

Back
Bovenaan